PDA

Bekijk Volledige Versie : dedicated server



rochtus
28/06/07, 19:14
Ik ben van plan als hobby een hostingbedrijfje opterichten,
allesinds als ik het goedbegrepen heb... moet je dus de websites plaatsen op dedicated/managed serverrs? Waar worden de goedkoopste aangeboden? met direct admin mogelijkheid dat dat er opstaat...
Bovendien wie zijn de beste ressellers??

merci!!

tom

SF-Jeroen
28/06/07, 19:23
Als ik jou was zou ik gewoon een Reseller-Account nemen ergens. Een dedicated server nemen kan later altijd nog, en is veel duurder.

Als je in het daarvoor bestemde forum een aanvraag doet kun je beetje prijzen vergelijken. Meningen kun je vinden op www.webhosters.nl

BsHosting
28/06/07, 19:44
Ik ben van plan als hobby een hostingbedrijfje opterichten,
allesinds als ik het goedbegrepen heb... moet je dus de websites plaatsen op dedicated/managed serverrs? Waar worden de goedkoopste aangeboden? met direct admin mogelijkheid dat dat er opstaat...
Bovendien wie zijn de beste ressellers??

merci!!

tom


Ik zou je zelf eerst eens verdiepen in alles eromheen dus kvk, belasting, bedrijfsnaam etc etc.

je zit schijnbaar nog op school hoe denk je dat het werkt als je server een storing heeft, ik denk dat je beter nog van je school kunt genieten en als je er echt klaar voor bent langzaam aan te beginnen en niet omdat het je zo leuk lijkt maar omdat je het ook echt wilt.

Je gaat nu al voor het goedkoopste maar goedkoop is duurkoop in de meeste gevallen.

rochtus
28/06/07, 22:00
vermits ik handelsingeniuer ben, is al de economische rompslomp totaal niet het probleem...

Server00
28/06/07, 22:06
Je kan ook de http://www.ispwizard.nl/ gebruiken ;)

FSCJasper
28/06/07, 22:13
Als hobby een bedrijf starten is niet mogelijk. Met een eigen bedrijf ben je 24/7 zelfstandig ondernemer, en zo dien je jezelf ook te presenteren en gedragen. Daarbij wek je bij mij de indruk dat je weinig kaas gegeten hebt van webhosting aanbieden? Waarom wil je in deze branche iets starten?

Randy
28/06/07, 22:20
Ik zie dat je uit Leuven (B) komt. Was het in Belgiƫ niet toegestaan een onderneming te hebben naast je studie?