PDA

Bekijk Volledige Versie : Server Opzeggen



Nick Boy
28/06/07, 10:45
Hallo,

Ik heb al geruime tijd een dedicated server bij Kdiss gezien de storingen de laatste tijd en nu weer wil ik er graag onderuit omdat ik zo bezoekers kwijtraak.
Weet iemand of het mogelijk is om hier per direct onderuit te gaan ivm met de downtime?

Mvg, Nick

BsHosting
28/06/07, 10:46
Zoals al eerder vermeld het hangt af van je contract.
en/of je een sla hebt afgesproken

Nick Boy
28/06/07, 10:50
Ik heb geen sla afgesproken alleen het standaard contract. Daarin staat 2 maanden opzegtermijn maar mischien kan ik er ook onderuit door de downtime weet mischien iemand dat?

SF-Jeroen
28/06/07, 10:51
Meestal staat er een regeltje in de voorwaarden dat de host niet aansprakelijk is wegens onderhoud.

Daarnaast staat er ook in dat de klant de overeenkomst niet tussentijds kan stopzetten

Maar zoals BS al zei, ik weet niet wat voor contract je hebt

WilloW
28/06/07, 11:33
Ik weet uit vroegere ervaringen dat KDISS zeer maar dan ook zeer kinderachtige is wat betreft het opzeggen van je server.

Ik zou gewoon netjes een aangetekende brief sturen waarin je uitlegt waarom je wilt opzeggen en vriendelijk vragen of dat per direct kan ivm de storingen

Stefan Mensink
28/06/07, 11:51
Opzegtermijn van 2 maand..... komop... je kan natuurlijk gewoon nu opzeggen, en de twee maanden die je dan nog moet door blijven betalen is dan gewoon even pech.

DiedX
28/06/07, 13:47
2 maanden kan best veel geld zijn anders :)

Je kan het op wanprestatie gooien, maar dat wordt een lastige

Swiftway-UK
28/06/07, 13:59
Je kan het op wanprestatie gooien, maar dat wordt een lastige

Natuurlijk niet, onaangekondigd verhuizen met lange downtime tot gevolg is gewoon een wanprestatie.

thunder
28/06/07, 18:47
contract opzeggen, nieuwe provider zoeken, alles overzetten (en dit binnen de 2 maand, anders ben je alles kwijt :))

Bullcat
28/06/07, 19:55
eerst alles overzetten , en dan pas aan de bel trekken lijkt me is sommige gevallen raadzamer !

DiedX
28/06/07, 22:34
Natuurlijk niet, onaangekondigd verhuizen met lange downtime tot gevolg is gewoon een wanprestatie.
Erm, klopt. Ik zeg het verkeerd:

gelijk hebben is anders dan gelijk krijgen :) Wanprestatie lijkt mij bewezen. Je zou natuurlijk de rekening gewoon *NIET* kunnen betalen, al is eea afhankelijk van elkaar.

AlfaHosting
28/06/07, 23:03
Uit ervaring: verhuis je klanten en stuur een aangetekend schrijven met een opsomming van hun wanprestaties en dat je om deze redenen het contract per direct opzegt.

Dan is het aan hen om te procederen. En gezien de wanprestatie van vandaag zie ik dat zo niet gebeuren.