PDA

Bekijk Volledige Versie : [OTN] Dedicated "managed" Hosting klant



Anoniem
26/06/07, 01:21
Ik heb een dedicated hosting klant die ik graag zou verkopen omwille van een wissel van core buisness.

Huidige prijs van het contract 205€ per maand
Verbruik +- 550Gig/m (tussen de 3 en de 5 Mb 95%)
Er wordt een minimaal onderhoud en management van de servers voorzien.

Verkoop kan eventueel inclusief servers gebruiker
momenteel 2x1u short rack suppermicro servers.

Voor meer informatie, of indien interesse PM. Toewijzing van overnemer gebeurd aan de hand van de geboden service naar de klant toe en de overname prijs. Doe gerust een bod.

wonko
26/06/07, 07:48
windows? linux? wat is allemaal in het contract inbegrepen? waar staat deze server gecoloceerd? wat is je contract daar, of dient dit niet overgenomen te worden?... graag meer informatie, die door iedereen gevraagd zal worden...

Anoniem
26/06/07, 13:57
De systemen hebben een Gentoo OS geïnstalleerd zonder controle paneel aangezien het om 1 enkele website gaat.

Momenteel staan de systemen in België gecoloceerd maar dat contract dient niet mee overgenomen te worden, dit kan ik op een maand opzeggen.

Wat in het contract is inbegrepen staat al in de oorspronkelijke post (550Gig;2 x 1u;beetje management en onderhoud)

Hoop dat er nu voldoende informatie is. Heb al van een paar mensen vraag gehad voor meer informatie, maar als er nog interesse is laat het zeker maar weten.

Cybafish
26/06/07, 14:01
Je verwacht dus dat er betaald gaat worden om je verplichtingen over te nemen? Richtprijs daarbij is?

Anoniem
26/06/07, 16:01
Je verwacht dus dat er betaald gaat worden om je verplichtingen over te nemen? Richtprijs daarbij is?

Dit zal grotendeels afhangen van de bedragen die geboden worden. Maar ik denk dat een bedrag tussen den 400€ en 500€ zeker niet overdreven is, aangezien het om een stabiel contract gaat van 205€ per maand.

swedendedicated
26/06/07, 16:40
Hoi,

Ik wil de klant wel overnemen door de jou opgegeven vraagprijs. Mijn mail/msn support @ xema . nl

Nog wat enkele vraagjes,

Is de klant bereid een nieuw contract aan te gaan? (zelfde prijs als nu)
- Contract termijn van de dedicated server.
- Specificaties van de server
- Prijs voor deze server
- Waar alles is ondergebracht

Bullcat
26/06/07, 16:47
Ook wij hebben interesse, u heeft een pm hierover mogen ontvangen.,

Anoniem
26/06/07, 17:16
Hoi,
Is de klant bereid een nieuw contract aan te gaan? (zelfde prijs als nu)
- Contract termijn van de dedicated server.
- Specificaties van de server
- Prijs voor deze server
- Waar alles is ondergebracht

Ik vermoed niet dat dat een probleem gaat zijn, als de voorwaarden en de service het zelfde blijft is het geen op papier staat maar een kleinigheid he.


Even een updateje:
Momenteel zijn er 3 kandidaten die 500€ willen geven.

update:

maximum bod van 600€ a.t.m.

blackberry
26/06/07, 18:33
Dit zal grotendeels afhangen van de bedragen die geboden worden. Maar ik denk dat een bedrag tussen den 400€ en 500€ zeker niet overdreven is, aangezien het om een stabiel contract gaat van 205€ per maand.Exclusief server neem ik aan?

Weet de klant al iets van een mogelijke verhuizing? Hoe zou deze hiertegenover staan?

Anoniem
26/06/07, 19:13
Idd Exclusief servers

Klant weet momenteel nog niets van overname, maar dit zal op zich niet echt een probleem vormen, aangezien klant de reden van verhuis wel vrij eenvoudig zou kunnen aanvaarden en aangezien ik tot op de dag van vandaag heel goede relaties heb met de klant voorzie ik daar zeker geen probleem.

swedendedicated
26/06/07, 19:44
Om wat voor server gaat het? En wat is de prijs daarvan? Misschien kunnen we een leuk prijsje maken inclusief server.

Anoniem
26/06/07, 19:50
De servers zijn momenteel
- 1 Sempron 2600+ met 512Mb ram en 40 Gig hdd (doet momenteel dienst als mail/web2 en backupserver)
en
- 1 AMD Opteron 146 met 512Mb ram en 80 Gig hdd (doet dienst als db server en web1)

Anoniem
07/07/07, 01:38
De klant heeft besloten niet akkoord te gaan met een overnamen...

Toppic mag gesloten worden