PDA

Bekijk Volledige Versie : Error melding in IE > De website kan niet worden weergegeven.



spirit010
24/06/07, 19:20
Hi,

Ik heb een probleem met een website van ons, deze is geregeld niet te openen in IE, ik krijg dan een pop-up van IE met de melding dat de website niet geopend kan worden en dat de bewerking is afgebroken.

Met FireFox werkt alles zonder enkele problemen.

Deze site is opgebouwd dmv Joomla en aangezien we veel corehacks hadden toegepast had ik het idee dat het daardoor zou komen. Echter ook als ik de gewijzigde files overschijf met originele Joomla files blijft het probleem bestaan.

De volgende melding komt telkens in de error log van het betreffende domein.



[Sun Jun 24 18:13:31 2007] [error] [client 85.16.151.82] File does not exist: /home/<user>/domains/<domain>/public_html/://
[Sun Jun 24 18:13:31 2007] [error] [client 85.16.151.82] File does not exist: /home/<user>/domains/<domain>/public_html/404.shtml


ik kan niets vreemds vinden in de bestanden, in ander logfiles is niets te vinden.

Iemand van jullie wellicht een idee??

Ramon Fincken
24/06/07, 22:54
foute mod rewrite wellicht?

gjtje
24/06/07, 23:43
Hij verwijst niet ergens naar http://:// ? Dat lijkt de eerste melding aan te geven.

spirit010
25/06/07, 08:15
@Ramon. Nee mod-rewrite word niet gebruikt.

Ik dacht eerst aan een mod_security fout, ook dit is niet het geval (krijg ook geen logs daarvan te zien), maar had voor de zekeheid Mod-Sec uitgeschakeld voor dit domein.

@gjtje: Inderdaad, echter ik kan nergens ets terug vinden met ://. Alle padden kloppen, althans op de plaatsen waar dit normaal binnen Joomla geregeld word :D

Wij draaien behoorlijke aantalen Joomla/Mambo websites op onze servers en heb dit probleem nog niet eerder gezien/gehoord/meegemaakt.

Ik ga weer verder zoeken :D

Blacky
25/06/07, 21:09
Config.php foutje ergens?

spirit010
25/06/07, 21:53
Nope!!

Waarschijnlijk was het een probleem met het eea wat gebruik maakt van Java icm andere scripts.

Aangezien we niets nuttigs konden vinden om het probleem op te lossen hebben we besloten een wat ouder backup terug te plaatsen en de nieuwe content items uit de oude DB te trekken en weer restoren.

De site draait weer zonder problemen.

een bedankje an de mensen die hebben geprobeerd mee te denken!!

Topic mag wat mij betreft dicht.