PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkope SSL Hosting



PuTTY
22/06/07, 09:45
Hallo,

Weet er iemand hier een webshotingbedrijf waar ik een goedkoop hosting pakket kan afsluiten met een SSL certificaat?

Alvast Bedankt,

PuTTY

Ber|Art
22/06/07, 10:27
Je kunt bij bijna alle hosters een pakket krijgen met een SSL cert. Ik denk dat je dit het beste even in een aanvraag topic kan gieten?

t.bloo
22/06/07, 15:09
aan je naam te zien (putty) ben je vast ook op zoek naar een pakket met ssh toegang?

dreamhost_nl
22/06/07, 17:51
Hallo,

Weet er iemand hier een webshotingbedrijf waar ik een goedkoop hosting pakket kan afsluiten met een SSL certificaat?

Alvast Bedankt,

PuTTY

Als je op zoek gaat naar zo'n pakket, dien je verder een web hoster te kiezen die je een eigen IP-adres kan aanbieden. Dit is nl. een van de vereisten voor een eigen SSL certificaat...
Wat versta je overigens onder jouw noemer van "SSL certificaat"? Bedoel je daarmee een SSL certificaat dat door 99,9% van de browsers direct wordt geaccepteerd ("trusted root certificate") of een SSL certificaat dat alleen maar de gegevens versleuteld en niet persé hoeft te worden geaccepteerd ("server generated")? Laastgenoemde is gratis en eerstgenoemde variëert heel erg in prijs.

PuTTY
22/06/07, 17:59
Als je op zoek gaat naar zo'n pakket, dien je verder een web hoster te kiezen die je een eigen IP-adres kan aanbieden. Dit is nl. een van de vereisten voor een eigen SSL certificaat...
Wat versta je overigens onder jouw noemer van "SSL certificaat"? Bedoel je daarmee een SSL certificaat dat door 99,9% van de browsers direct wordt geaccepteerd ("trusted root certificate") of een SSL certificaat dat alleen maar de gegevens versleuteld en niet persé hoeft te worden geaccepteerd ("server generated")? Laastgenoemde is gratis en eerstgenoemde variëert heel erg in prijs.

Ik denk dat ik de eerste nodig heb aangezien hier iDEAL op gedraaid moet worden. of is dit op bijde mogelijk?

swedendedicated
22/06/07, 18:08
Wij kunnen dit voor u hosten inclusief eigen ip. Echter nog wat vraagjes: Heeft u zelf al een certificaat? En zoals dreamhost al vroeg gaat het om een certificeerde certificaat of om een zelfgemaakt certificaat.

Tevens is dit niet het forum gedeelte om een hosting aanvraag te doen.

dreamhost_nl
23/06/07, 18:20
Wij kunnen dit voor u hosten inclusief eigen ip.

Tevens is dit niet het forum gedeelte om een hosting aanvraag te doen.

Sorry, maar spreek je jezelf hierbij niet tegen? ;)

@PuTTY: Voor Ideal heb je (volgens mij) niet persé zelf een SSL-certificaat nodig. Als je cliënt wilt gaan betalen via Ideal wordt deze doorgestuurd naar de web site van diens bank en wordt daar de betaling geregeld... Ik denk niet dat je cliënt graag zijn inloggegevens voor internetbankieren wil prijsgeven op jouw eigen web site... ;)

huizinga
24/06/07, 18:36
Sorry, maar spreek je jezelf hierbij niet tegen? ;)

@PuTTY: Voor Ideal heb je (volgens mij) niet persé zelf een SSL-certificaat nodig. Als je cliënt wilt gaan betalen via Ideal wordt deze doorgestuurd naar de web site van diens bank en wordt daar de betaling geregeld... Ik denk niet dat je cliënt graag zijn inloggegevens voor internetbankieren wil prijsgeven op jouw eigen web site... ;)

Klopt. Als je betalingen wilt verzorgen op je website heb je zelf geen certificaat nodig. Zodra een klant wil gaan betalen word hij doorgestuurd naar een payment-partner. Zei verzorgen de verdere betaling op hun eigen website (het is wel mogelijk dit layouttechnisch helemaal aan te passen aan uw eigen website)

Wij hebben hier ruime ervaring in. Voor vragen kunt u mij altijd een PM sturen!