PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK]Diverse DDR SD-RAM modules



Luke B
18/06/07, 21:19
Beste allemaal,

Ik heb hier nog wat geheugen liggen wat ik niet meer gebruik.
Het betreft:

Kingston KTC-D320/256 | 256 MB ▪ DIMM 184-pins ▪ DDR ▪ 333 MHz/PC2700 ▪ niet-gebufferd ▪ CL2.5 ▪ Komt uit een HP D330d
Infineon HYS64D16301GU-5-B | 128 MB ▪ DIMM 184-pins ▪ DDR ▪ 400MHz/PC3200 ▪ niet-gebufferd ▪ CL 3 ▪ Komt uit een HP D330d (deze zat er standaard in)
Infineon HYS64D16301GU-5-B | 128 MB ▪ DIMM 184-pins ▪ DDR ▪ 400MHz/PC3200 ▪ niet-gebufferd ▪ CL 3 ▪ Komt uit een HP D330d (deze zat er standaard in)


Alle zijn nog in perfecte staat en werken volledig naar behoren.
Hebben samen in één HP D330d gezeten. Deze modules zijn dan ook speciaal voor HP ontworpen.
Eventueel kan ik ze werkend laten zien, maar ik hoop dat jullie me geloven (anders moet ik ff m'n pc open gaan maken ;))

Het betreft een privé verkoop en verzendkosten zijn voor de koper, evt. af te halen in Druten (+/- 20 KM vanaf Nijmegen).
Doe maar een bod en wie weet is een van deze van jou!

Edit:
Als er behoefte is aan een foto kan ik die morgenochtend nog even schieten. Kijk vanavond nog een keer en dan pas morgen weer ;)

Luke B
20/06/07, 12:15
Edit:
Ik heb hier ook nog een oude laptop liggen die niet meer gebruikt word.
Het betreft een Toshiba 320CDS.
233 Mhz PI CPU, 4 Gb hardeschrijf, 32 Mb ram, CD drive, floppy drive, 2 sleuven, geluidskaart zit er ook in.
Aansluitingen achterop: muis/toetsenbord, stroom, 1 x USB 1.1, IR, Serialpoort, printerpoort en VGA aansluiting. Aan de ene zijkant nog 2 PCMCIA poorten en aan de andere kant, microfoon, speaker en line-in
Werkt nog goed met Windows 95 of 98, kun je leuk gebruiken als speeltje om simpel mee te internetten o.i.d.
Ding is nog in perfecte staat en de accu en tas word erbij geleverd.
Het betreft een privé verkoop en verzendkosten zijn voor de koper, evt. af te halen in Druten (+/- 20 KM vanaf Nijmegen).
Doe maar een bod en wie weet is een van deze van jou!
Ook hiervoor geld weer: als er behoefte is aan een foto, laat het me weten

Luke B
25/06/07, 11:30
Bumpje.
De 3 geheugen modules mogen samen weg voor 20 euro ex verzending (verzending is binnen Nederland €6.20, naar België €8.00). Ik heb er toch niks meer aan en ze schreeuwen gewoon om een nieuw onderkomen :D