PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar betalingsbroker



VisualWeb
18/06/07, 17:13
Haay,

Het is niet echt webhosting, en maar een klein beetje scripting. Maar ik hoop dat iemand een partij weet die dit doet.

Voor een klant ben ik op zoek naar een betalingsbroker. Hiermee bedoel ik een partij (à la Ogone) die meerdere betaalmogelijkheden bij elkaar brengt en dmv een API beschikbaar stelt. De betaalmogelijkheden die ik zoek zijn ideal, visa en mastercard en eventueel paypal. Voor dit soort dingen zijn wel meerdere partners. Echter zitten hier veel kosten aan verbonden, los van (bijv.) het Ogone platform, heb je ook nog te maken met kosten van ideal en de creditcard maatschappijen.

Ik vroeg me dus af of er een partij bestaat die alle betalingen verwerkt en ontvangt. En deze aan het eind van de maand uitkeert (uiteraard minus provisie cq. transactiekosten).

Weet iemand of dit bestaat?

nopzolder
18/06/07, 18:26
Buckaroo?

VisualWeb
18/06/07, 18:34
Buckaroo?

Bedankt voor je reactie. Ik zie echter dat het bij Buckaroo nog steeds noodzakelijk is bij een CC maatschappij een contract te hebben.

Sander-
18/06/07, 19:33
Volgens mij is het standaard verplicht om een contract met een CC maatschappij te hebben. Verder kunnen klanten via Paypal indirect dus ook met hun CC betalen aangezien je je CC aan paypal kan koppelen.

Rabobank biedt ook de Internetkassa waarbij CC een mogelijkheid is, volgens mij moest j edaarbij ook zelf een contract afsluiten. Kosten vielen mee vond ik.

AlexanderOnline
18/06/07, 20:19
Met paypal kunnen klanten inderdaad betalen met cc zonder paypal lid te zijn. Transactiekosten zijn 0.35 eur + 1.9-3.4%, gratis aanmelding. Paypal heeft ook een api. Ik was er vandaag mee bezig, het is best te doen. In de paypal sandbox kun je alles ook nog goed testen doordat dat een kopie van paypal is, waar je accounts kan maken (mail komt terecht in het sandbox panel), deze kan beheren en op verschillende manieren mee testen. Lees de documentatie eens vlug door (laat je niet afschrikken door het grote 'pak' ;) ). Op phpclasses.org stond een goede php class om mee te werken.

VisualWeb
18/06/07, 20:21
Bedankt voor jullie reacties.

Paypal hebben we voor andere klanten al gebruikt en in gebruik. Echter is de klant waarvoor ik op zoek ben een klant dat erotische producten verkoopt. En Paypal weigert deze gebruikers.

ik zit nu te kijken naar chronopay, deze lui hebben ook een gratis (maandelijks) versie, en dan een iets hogere commissie.

martysmarty
18/06/07, 23:05
Je kunt ook nog kijken naar 2checkout.com

Eenmalig 50 dollar. En transactiekosten.

Account is direct bruikbaar, bij chronopay ben je eerst 2 maanden later

AlexanderOnline
18/06/07, 23:15
There is a one time only set up fee of $49.00. After that, you only pay for sales. If you sell nothing, you pay nothing. 2CO collects a 5.5% commission on each transaction plus a $0.45 charge per sale.
There are no leases, no monthly fees, no application fees, no gateway fees, no additional card company or third party charges and no statement fees!

Dat is, los van de opstartkosten, nog een stuk duurder dan paypal!

fastsolutions
21/06/07, 17:15
Ber|Art edit: Aanbieden mag niet in dit forum.