PDA

Bekijk Volledige Versie : Chaintech



SF-Jeroen
15/06/07, 22:34
Ik heb een probleempje met een Chaintech 9BIA moederbord, ik kan namelijk niet vinden waar de POWER SW kabel in moet, staat er niet op en ik heb geen handleiding

En op google kan ik niks vinden :(

DeziWeb
15/06/07, 22:46
Staat het ook niet op het moederbord zelf? Wat ik dan vaak doe als het er echt niet opstaat. Stroom erop en met een schroevendraaier alle combinaties proberen.

Laatst las ik echter wel ergens dat dit problemen zou kunnen opleveren, maar ik heb het al 4x gedaan zonder problemen:D

YourWebSolution
15/06/07, 23:18
Laatst las ik echter wel ergens dat dit problemen zou kunnen opleveren, maar ik heb het al 4x gedaan zonder problemen:D

Jaren in een computerwinkel gewerkt, altijd goed gegaan.. (headbang)

SF-Jeroen
15/06/07, 23:26
Hmmz, heb nou een plekje waarbij de fans aangaan wanneer ik de aan knop ingedrukt houdt en hij opstart wanneer ik het ding aandruk ...raar

Wat een troep is die chaintec anyway, kan dat moederbord echt niet in een 1u kast proppen omdat de chieftec power-sw kabel niet lang genoeg is

YourWebSolution
15/06/07, 23:55
kabeltje langer maken (doorknippen, stukje aders van een utp kabel ertussen en weer vast solderen ;) )

success!

Marin
16/06/07, 03:03
tis wel troep idd :D zelfs de site is traag:

Drivers zijn er wel, mocht je ze nodig hebben:
http://www.chaintech.com.tw/eng/a2111_product_download.php?serno=118

truck met de schroevendraaier gaat idd altijd goed. Gewoon uitproberen :P

SF-Jeroen
16/06/07, 18:24
Hij doet het nog niet :o

Ik heb 1 poort gevonden waarbij de CPU fan aangaat als ik de powerknop (chieftec) ingedrukt houd, en hij blijft dus aan als ik er een jumper op zet, maar hij draait maar heel langzaam en start dus ook niet op