PDA

Bekijk Volledige Versie : Blank Pages



madison
14/06/07, 21:52
Hoi,

Ik heb momenteel hier een klant (niet van webhosting btw) die zegt soms blanke pagina's te krijgen. Na gekeken te hebben (en het zelf ondervonden te hebben) blijken het gewone statische html pagina's te zijn. In de <head> area zit ook geen extern script (naar een externe website) dat opgevraagd wordt. Wanneer ik (wanneer een blanke pagina zich voerdoet) view Source doe, zie ik helemaal niets.... Dit moet volgens mij wel aan de serverinstellingen van z'n hostingprovider liggen. Wat zijn jullie ervaringen/meningen??

Thanks

Michael

SF-Jeroen
14/06/07, 22:02
Staan de rechten van de files netjes op 644 of iets dergelijks?

Hoewel het dan altijd fout zou moeten gaan bedenk ik net

DiedX
14/06/07, 22:26
PHP die errors ondervind, maar ze niet toont?

wonko
14/06/07, 22:53
Heb je een url voor ons waar we dit fenomeen zelf kunnen bewonderen en analyseren?

SF-Jeroen
14/06/07, 23:09
PHP die errors ondervind, maar ze niet toont?

Dat kan niet met alleen HTML volgens mij, zelfs als je flags uitstaan

wonko
14/06/07, 23:32
Dat kan niet met alleen HTML volgens mij, zelfs als je flags uitstaan

Het zou kunnen, als elke mogelijke html-pagina ook door de php-parser wordt afgehandeld. Dat werd soms nog eens gedaan om de "verbergen" dat het een php-site was. (Als dat echter het geval zou zijn, zou ik je aanraden een andere hoster te zoeken ;))

wv-
14/06/07, 23:37
het witte pagina fenomeen duid vaak (dus niet altijd) op een max open file limit. Moest dat het geval zijn vind je zeker in error_log foutmeldingen. Daar eens op checken dus.

madison
15/06/07, 00:07
Hoi,

Het zijn gewoon html pagina's, er zit geen php in. Van mod_rewrite wordt ook geen gebruik van gemaakt. Website is: http://www.dectrader.com/

De startpagine (wel een php bestand) doet het soms ook niet. Check http://www.dectrader.com/

Wat is eigelijk een max open file limit??

SF-Jeroen
15/06/07, 00:09
Het komt neer op een limiet van connecties/open paginas

Ik krijg zelf een witte pagina bij http://www.dectrader.com/Fax-Scanner-Parts-c-3501.html


W3 geeft zoiezo 57 errors, waaronder Character Encoding mismatch,

madison
15/06/07, 00:42
Apache is net hetstart en het probleem is opgehouden te bestaan. WEIRD Probleem ligt dus wel bij de webhoster....

Klant zegt dat het in het verleden wel vaker is voorgekomen. Ik ben best wel nieuwsgiering waardoor dit nou kan komen... iemand een idee??

Youngbits
16/06/07, 23:55
Bij mij is hij nog steeds wit op de homepage, na een paar keer refreshen wordt hij wel zichtbaar.

It-Biz
17/06/07, 12:06
Af en toe komen er inderdaad witte pagina's, indien de pagina's inderdaad alleen maar static html zijn, is de performance zowiezo niet je van het.

GlennMatthys
17/06/07, 12:42
Ik krijg ook af en toe een witte pagina, op home.php; ik neem dus aan dat uw site php gebruikt? Misschien heeft de code niet zo'n goede error-afhandeling, eens kijken of er niet teveel database connecties blijven openstaan?

opinion
17/06/07, 23:48
hier ook witte pagina.

CharlieRoot
18/06/07, 10:41
Wij hebben dit ook gehad, bij ons was het een probleem met mod_gzip, op een of andere manier was het ook maar bij 1 website, html statisch etc.

Probeer dat eens :)

1ms
18/06/07, 16:59
Ik heb dit ook weleens gehad bij een klant.
Het lag aan ie7.

Gewoon uninstallen en ie6 erop zetten of firefox.

Youngbits
18/06/07, 18:41
Ik heb dit ook weleens gehad bij een klant.
Het lag aan ie7.

Gewoon uninstallen en ie6 erop zetten of firefox.

Ik draai IE6 en het wordt ook wit.