Maxhost
13/06/07, 18:12
Hallo,
Ik ben voor een nieuw klantpanel van mij opzoek naar een gamepanel die het volgende kan:
- Server (her)starten
- Server stoppen
- Config bewerken
Eventueel:
- Soort van online ftp
- Mod beheer
- Rcon line
Verder:
admin
User toevoegen
User editen
User verwijderen
User gameserver geven (gameinstaller dus)
User teamspeak server geven (ook installer dus)
user
inloggen
registreren
wachtwoord vergeten
bovenstaande mogelijkheden voor de server
Verder zou het mooi zijn als er ook sub-users zijn... Dus dat een eigenaar van gameserver ook een sub-user kan maken die bepaalde dingen wel of niet kan... dus alleen restarten ofzo...
Het gaat in mijn geval om Linux CentOS en de gameservers draaien op een andere bak ook linux CentOS.
Iemand tips?
Liever geen maandelijkse licentie, beter éénmalig.
Graag iets wat niet gecodeert is, zodat ik ook zelf mijn factuursysteem kan toevoegen... Moet dus ook in eigen design te zetten zijn.
Ik ben voor een nieuw klantpanel van mij opzoek naar een gamepanel die het volgende kan:
- Server (her)starten
- Server stoppen
- Config bewerken
Eventueel:
- Soort van online ftp
- Mod beheer
- Rcon line
Verder:
admin
User toevoegen
User editen
User verwijderen
User gameserver geven (gameinstaller dus)
User teamspeak server geven (ook installer dus)
user
inloggen
registreren
wachtwoord vergeten
bovenstaande mogelijkheden voor de server
Verder zou het mooi zijn als er ook sub-users zijn... Dus dat een eigenaar van gameserver ook een sub-user kan maken die bepaalde dingen wel of niet kan... dus alleen restarten ofzo...
Het gaat in mijn geval om Linux CentOS en de gameservers draaien op een andere bak ook linux CentOS.
Iemand tips?
Liever geen maandelijkse licentie, beter éénmalig.
Graag iets wat niet gecodeert is, zodat ik ook zelf mijn factuursysteem kan toevoegen... Moet dus ook in eigen design te zetten zijn.