PDA

Bekijk Volledige Versie : modernbill verlengingsfactuur gaat niet goed



Keizer
11/06/07, 15:38
Ik draai nu bijna 20 maanden modernbill v4 maar ik zie dat de hernieuwingen nog steeds niet vlekkeloos gaan.

stel iemand heeft 11 juli vorig jaar een domein + pakket besteld dan is de domeinnaam vandaag gefactureerd maar het pakket 11 juli a.s.... het verschil in dagen is nergens in te stellen.

wél is in te stellen hoeveel dagen vóór de renewal datum (11 juli dus) het pakket gefactureerd dient te worden. Dit is dus 30 dagen, maar als ik dat invul dan wordt de domeinaam 60 (30+30) dagen van te voren gefactureerd. het is me dus nog nooit gelukt om voor een automatische verlenging het pakket én de domeinnaam op 1 factuur te krijgen...

is hier iemand die dit wel voormekaar heeft gekregen?

alvast bedankt

ju5t
11/06/07, 20:22
Modernbill geeft ook aan dat domeinnamen en facturen apart van elkaar gefactureerd worden. Volgens mij gaat je dat ook niet lukken.

Misschien in V5.

Keizer
17/10/07, 13:41
hoi getUP

Inmiddels draaien we elke dag een cronjob die de renew datum van domein pakketten met 1 maand verlagen, zodat de domein + pakket op dezelfde factuur komen te staan....

heb jij al ideal in je MB gekregen?

ju5t
17/10/07, 18:54
Niet meer mee bezig geweest.

We hebben misschien nog wel een paar andere dingen die interessant zijn (system e-mails teruglezen bv.) Stuur me even een PM dan kijk ik even wanneer ik tijd heb om dit netjes met release notes te maken.

Kunnen we misschien een ruil maken; want die cronjob ben ik ook wel in geinteresseerd, mits alles netjes werkt.