PDA

Bekijk Volledige Versie : tweeletterige .nu namen



V v Zuydewijn
07/06/07, 10:02
vanaf nu te registereren: tweeletterige .NU namen. 250 euro per jaar, dat dan weer wel. :)

opinion
07/06/07, 14:02
coole vhost voor een BNC, give.me.sm.NU!

EHS-Jerre
07/06/07, 14:24
of ni.nu :D

Keizer
07/06/07, 15:00
laat die waarde appraissals maar komen ;) ik heb ook eea geregistreerd..

bedankt voor de tip!

eweps
07/06/07, 15:07
Bij welke registrar kan deze geregistreerd worden? Bij enom is dit nog niet mogelijk..

Alvast bedankt.

Het is inmiddels gelukt via nunames.nu, bedankt voor de tip!

Afkorting van onze bedrijfsnaam geregistreerd. Klopt het dat je vervolgens een advertentie pagina krijgt met de tekst: dat hij misschien nog te registreren is of wanneer er een wijziging is gemaakt dat hij binnen 24 uur actief wordt?

Overigens een nadeel dat je bij nunames.nu geen paypal kunt gebruiken maar alleen een creditcard.

Keizer
07/06/07, 16:49
Bij welke registrar kan deze geregistreerd worden? Bij enom is dit nog niet mogelijk..

Alvast bedankt.

Het is inmiddels gelukt via nunames.nu, bedankt voor de tip!

Afkorting van onze bedrijfsnaam geregistreerd. Klopt het dat je vervolgens een advertentie pagina krijgt met de tekst: dat hij misschien nog te registreren is of wanneer er een wijziging is gemaakt dat hij binnen 24 uur actief wordt?

Overigens een nadeel dat je bij nunames.nu geen paypal kunt gebruiken maar alleen een creditcard.

heb je al een whois gedaan om te kijken of de domeinnaam van jou is? heb je bij het bestellen gekozen voor de tweede optie (basis met dns) ?

eweps
07/06/07, 18:25
Whois bekijken werkt naar mijn weten niet bij zojuist geregistreerde .nu domeinen.

De bevestiging van de registratie gaf dat het domein binnen 6 uur geactiveerd zou worden, daar wachten we dus nog even op.

De volgende melding krijg ik nu elk geval bij bezoeken:
This domain (“www.domein.nu”) is registered and maintained by one of our customers.

melvinmelih
09/06/07, 17:58
1296 combinaties mogelijk... wie heeft er ff $ 324.000,- te leen ?

:D

tweeletterige .com domeinen worden voor letterlijk duizenden dollars verkocht... maar ik weet niet of .nu domeinen ook zo populair zijn..

Keizer
09/06/07, 18:09
nee nog zeker niet maar het is wel bezig met een inhaalslag.. nadeel is natuurlijk dat ze een stuk duurder zijn (30 euro p/j normaal)

Ik heb dr 6 te pakken waarvan er 2 toch wel heel interessant zijn... eerst maar eens een jaar wachten!

melvinmelih
09/06/07, 18:58
Een .NU-webadres werkt net als een .COM-adres, met het verschil dat er veel meer .NU-adressen beschikbaar zijn.

Geweldige uitleg.

Ik zie trouwens dat het 250 euro's betreft. Een dure zaak.

Als je zelf even niet op iets komt, hier een lijstje met alle tweeletterige .com domeinen:

http://blog.citycynic.com/2letter.php

Toevoeging:

Is het trouwens niet mogelijk om het eerst te registreren voor 250,- en daarna te verhuizen naar bijvoorbeeld Transip?

BeeWee
09/06/07, 20:46
Nee, die rekent gewoon door, wellicht met een extra toeslag.
Daarnaast is verhuizen/verkopen nog steeds vrij lastig.