PDA

Bekijk Volledige Versie : eAccelerator installeren



Erwin_
05/06/07, 17:37
Hallo,

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met eAccelerator, en mij willen helpen bij het installeren ervan? aangezien ik tegen wat problemen oploop.

Zo ja, PM me aub.

p.s gratis hulp aub

Technotop
05/06/07, 17:50
apt-get install eaccelerator of op Redhat: yum install *eccelerator* of vanuit de source:

./configure
make
make test
make install

Kom je er niet uit stuur even een PM.

wonko
05/06/07, 18:45
Leg misschien even het probleem hier voor (foutmelding, logentries, welke commando's falen), en misschien heeft iemand wel de oplossing voor je.

Erwin_
05/06/07, 18:50
Ik doe het zoals er staat op h t t p :// eaccelerator.net /wiki/InstallFromSource

Enkel krijg ik bij het begin al problemen bij phpize, ik moet in een bepaalde map die commands doen, enkel bestaat niet map niet etc.

SebastiaanStok
05/06/07, 21:07
Voor de mensen die niet willen plakken knippen :)
http://eaccelerator.net/wiki/InstallFromSource

Erwin_
18/06/07, 05:29
Heeft iemand een andere install methode?

wonko
18/06/07, 08:52
@TS: Lees even je posts terug, en kijk even hoeveel info je geeft over je probleem. Quasi niets dus, dus is het maar al te normaal dat je geen oplossingen krijgt.

Zet hier nu even je commando neer dat je geeft, en wat je precies als fout krijgt, samen met de stappen waardoor je de fout krijgt.

Je gaat toch ook niet naar de garage met je wagen, en zegt "het werkt niet", zonder meer uitleg te geven...

Erwin_
18/06/07, 08:56
Ik voer in:

phpize
./configure
make

Melding: Cannot find config.m4
Make sure that you run '/usr/local/bin/phpize' in the top level source directory of the module

wonko
18/06/07, 08:59
Bij welke van de drie commando's geeft hij deze fout? Wat is de uitvoer van het commando 'which phpize'?

SebastiaanStok
18/06/07, 11:26
Hij kan phpize wel vinden alleen kan phpize het config.m4 bestand niet vinden :)