PDA

Bekijk Volledige Versie : Ioncube licentie



Mikey
05/06/07, 10:19
Wie o wie is er al in bezit van een ioncube license, en kan voor mij een additional license bestellen ?

Sneller kunnen we ze niet verdienen zullen we maar zeggen :)

Alvast bedankt,
Mike

cashmere
05/06/07, 11:19
http://www.ioncube.com/sa_encoder.php?page=pricing

Ligt het aan mij of komt de advanced versie uit op $348? Wij hebben ook interesse in aanschaf van ioncube. Is dit een jaarlijkt bedrag of eenmalig en ben je met deze versie gelimiteerd aan bijvoorbeeld een x aantal sites of?

Indien je hier unlimited sites mee kan encoden vind ik dit absoluut niet duur...

Mikey
05/06/07, 11:20
Je kan unlimited encoden, maar ben gewoon aan het kijken wie al een license heeft, diegene kan voor minder een tweede bestellen ipv dat ik de eerste bestel. Nooit geschoten is altijd mis ;)

cashmere
05/06/07, 11:26
Ah top, waarom kies jij trouwens voor ioncube en niet bvb zend? Alleen prijsverschil?

Wat kost een licentie voor Cerberus via iemand die al een licentie heeft?

Mikey
05/06/07, 11:43
Heb hier eerder mee gewerkt en beviel me prima - zodoende.

Prijs voor add cerb = $259

t.bloo
06/06/07, 10:23
Wij hebben een licentie, maar geen idee (nog niet gekeken) hoe tweede bestellen gaat.

Mikey
06/06/07, 11:11
Voor diegene die me zojuist gebeld heeft, nog bedankt :)

DeziWeb
07/06/07, 17:08
Voor diegene die me zojuist gebeld heeft, nog bedankt :)

Graag gedaan:)

Dillard
07/06/07, 18:48
Ik heb ook ergens een licentie, maar kun je een add. licentie op een andere bedrijfsnaam krijgen?

eweps
07/06/07, 19:27
Licenties werken dacht ik per computer toch? Dus niet per op aantal sites.

Ioncube moet ik ook nog aanschaffen, dacht ook die van 350 dollar, maar als het zonder problemen via een andere partij als 2e licentie kan dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Stewie
07/06/07, 20:03
Kan een modje licentie even correct spellen in de topictitel?

[deimos edit]: Fixed

Mikey
07/06/07, 23:51
Ik heb ook ergens een licentie, maar kun je een add. licentie op een andere bedrijfsnaam krijgen?

license wordt gelocked aan de hand van het werkstation je hem installeerd. Nergens komt er een bedrijfsnaam voor.

M.Braam
25/09/07, 19:33
Ik zit er ook aan te denken om een licentie te nemen, wat ik mij afvraag is hoe gaat dit in zijn werk?

Ioncube wordt op mijn computer geïnstalleerd of wordt dit op mijn VPS bijv. geïnstalleerd of .... ?

Of installeerd ik Ioncube op mijn pc en ik moet via Ioncube de bestanden coderen en uploaden of ???

Wie kan mij vertellen hoe dit precies in z`n werk gaat want ik begrijp het niet niet helemaal hoe dit in z`n werk gaat en ik dacht ik vraag het even hier hoe het gaat.

Alvast enorm bedankt !

davinci
25/09/07, 20:32
Ik moet zeggen dat voor een gering aantal bestandjes per keer het online coderen ook goed werkt.

Enig nadeel: je kan aan de encoded file geen restricties vwb server/ip/url meegeven, wat in de gewone licentie wel kan.

eweps
26/09/07, 10:52
Ik zit er ook aan te denken om een licentie te nemen, wat ik mij afvraag is hoe gaat dit in zijn werk?

Ioncube wordt op mijn computer geïnstalleerd of wordt dit op mijn VPS bijv. geïnstalleerd of .... ?

Of installeerd ik Ioncube op mijn pc en ik moet via Ioncube de bestanden coderen en uploaden of ???

Wie kan mij vertellen hoe dit precies in z`n werk gaat want ik begrijp het niet niet helemaal hoe dit in z`n werk gaat en ik dacht ik vraag het even hier hoe het gaat.

Alvast enorm bedankt !

Je koopt het programma, daarmee selecteer je een map dat je wilt coderen en vervolgens codeert het programma alle bestanden in die map. De bestanden kun je vervolgens uploaden naar je VPS.

Op je VPS zet je een aantal bestanden die je gewoon gratis kunt downloaden op ioncube.com, deze bestanden zorgen voor de decodering van de gecodeerde bestanden.

Keizer
26/09/07, 10:56
en dit kan je dus onbeperkt doen vanaf dezelfde machine? (voor de duidelijkheid ja)

eweps
26/09/07, 10:58
Van wat ik van de site heb begrepen wel ja.

Keizer
26/09/07, 11:04
en welke online, gratis, varianten zijn er in de aanbieding?

eweps
26/09/07, 11:06
zend encoder, is alleen niet gratis, maar wel de enige die ik ken.

JMB
26/09/07, 11:49
Er is een open source encoder genaamd becompiler (http://pecl.php.net/package/bcompiler) echter levert die naar mijn mening twijfelachtig resultaat af. Hier zit geen encryptie laag overheen zoals bij ioncube en is er soms nog iets te zien zoals strings en functienamen.

M.Braam
26/09/07, 20:29
@Eweps

Bedankt voor je informatie, ik denk dat ik snel een licentie ga aanvragen want dit is een enorme uitkomst.

En als ik iet weer wil aanpassen wat ik heb geupload dan download ik de bestanden van de VPS en dan kan ik ze weer op de pc decoderen ...

Dennie-DeTi
26/09/07, 23:14
En als ik iet weer wil aanpassen wat ik heb geupload dan download ik de bestanden van de VPS en dan kan ik ze weer op de pc decoderen ...

Nee, dan kan je ze niet meer decoderen. Het is dus belangrijk altijd je originele bestanden te behouden!

- Dennie