PDA

Bekijk Volledige Versie : Portnap ?



kebr
04/06/07, 21:16
Hallo,


Heeft er iemand van jullie ooit al eens mensen van Portnap telefonisch kunnen bereiken ?
Hebben die überhaupt telefoon ? En durven ze die wel te gebruiken ?

Niettegenstaande verschillende herinneringen kunnen ze of weigeren ze me telefonisch te contacteren (ze hadden het nochtans beloofd...) ?


Hun ticketing systeem mag dan ok zijn, bij sommige discussies is een telefoontje best verhelderend !


mvg,

Kenneth.

Mikej0h
04/06/07, 22:26
Hoi Kenneth,

Ik weet welk probleem je hebt, gezien ik ook daar klant ben geweest (van PortNAP / RackEdge).
De laatste nummers die ik in mijn bezit heb van hun zijn:
<knip>

Waarbij de eerste het nummer is waarmee ik als laatste contact heb gehad met die mensen.
Je kan ze hier op dit forum bereiken via de username McRox.

Succes!

AlfaHosting
05/06/07, 12:09
Hallo,


Heeft er iemand van jullie ooit al eens mensen van Portnap telefonisch kunnen bereiken ?
Hebben die überhaupt telefoon ? En durven ze die wel te gebruiken ?

Niettegenstaande verschillende herinneringen kunnen ze of weigeren ze me telefonisch te contacteren (ze hadden het nochtans beloofd...) ?


Hun ticketing systeem mag dan ok zijn, bij sommige discussies is een telefoontje best verhelderend !


mvg,

Kenneth.

Ze zijn telefonisch bereikbaar. Ik heb twee nummers van hun, maar je begrijpt dat ik die niet zomaar kan geven zonder dat ik hun toestemming heb. Meestal moet je wel even een boodschap inspreken en bellen ze je daarna terug.

kebr
05/06/07, 21:06
Ze zijn telefonisch bereikbaar. Ik heb twee nummers van hun, maar je begrijpt dat ik die niet zomaar kan geven zonder dat ik hun toestemming heb. Meestal moet je wel even een boodschap inspreken en bellen ze je daarna terug.

Als ik vraag dat ze me telefonisch contacteren en ze maken de belofte dat "de collega" die zelfde namiddag me zal bellen dan ga ik ervan uit dat ze hun beloftes nakomen !
Ok, het kan druk geweest zijn, maar die zelfde avond werd me verzekerd dat men me de volgende morgen zeker telefonisch zou contacteren.

Ik heb ze dan via het ticketsystem nog een paar keer herinnerd aan die belofte maar helaas, tot op heden, heb ik nog niet het genoegen gehad hen telefonisch enkele prangende vragen te kunnen stellen ivm met onze reseller account...

Trouwens van hun akkefietje waarbij zonder enige verwittiging (!) een hosted account in mijn reseller pakket werd geblokkeerd, daar ben ik ook niet over te spreken !

McRox
06/06/07, 00:52
Support gaat (bijna) altijd via email. In uw geval is er inderdaad een belofte niet nagekomen, hiervoor onze excuses. Ik zal u morgen telefonisch contacteren om dit verder te bespreken.

Over de oorzaak van het deactiveren van een van uw subaccounts hoeft hier verder niet besproken te worden, dit was al aan u bekend gemaakt.