PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting bedrijfje



Anoniem
04/06/07, 21:46
Beste,

Ik zet hierbij ons hostingbedrijfje tekoop. Wij willen ons richten op een totaal ander project, voor studie. Het betreft hier een budget webhostingsite gelieve GEEN reacties die dat bevestigen, mocht u interesse hebben kunt u reageren PM'en of mailen. Ik zet expres niet de sitenaam erbij het gaat iig niet over KmwebHosting.nl van hier onder. Mocht u de site willen zien PM/Mail!

Site,
Geautomatiseerd Bestelsysteem (icehosting basic),
Alle klanten
Reseller (evt), 4000 MB webruimte, 80 Gig Data

Klanten (betaald en actief):
Totaal 40:

Totaal: 40 accounts TOTAAL: €390,-

Domeinnamen:
Totaal 53

Bij ons geregistreerd:
Totaal: 38 domeinnamen (ook subdomeinnamen) totaal: €310,-

Totaal hosting: €390,-
Totaal domeinnamen: €310,-
---------------------------
Totaal omzet: €700,-

Loopt vanaf Februari 07, site online gegaan in december 06, toen
waren er alleen geen mogenlijkheden om te bestellen.
Verwachte jaaromzet: € 2100,- (€700:4= €175 x 12)
Vraagprijs: €1500,-

Het bedrijf groeit als kool met iedere maand meer bestellingen.
Verwachte jaaromzet berekend van de statastieken op dit moment.

Reden verkoop: Richten op andere projecten van school.

Voor preciese informatie mail of pm
E-mail: dsvanhoven@gmail.com

LIEVER PM!

snaaps
04/06/07, 22:08
Indien je DA gebruikt willen wij eventeel de klanten wel een goed en veillig onderkomen aanbieden.

beheer AT ccchosting.nl

Anoniem
04/06/07, 22:12
Inderdaad directadmin, ik mail u even.

swedendedicated
05/06/07, 00:27
hier tevens intresse mits de klant zijn huidige contract wilt overschrijven/verlengen. Echter is €1500 te veel, je moet uitgaan van max 1.5x de jaar omzet. stuur anders een pm/mail of msn: support@xema.nl

santema
05/06/07, 00:36
Het KvK nummer is van Smit handelsbedrijf welke uitgeschreven is uit het handels register, daar graag wat meer info over..

bakkerl
05/06/07, 00:47
Als ik bovenstaande bedragen welke je noemt (incl de prijzen welke er voor de edit van je stonden) en deze vergelijk met de prijzen op de bewuste site van bedrijf, dan zijn boven genoemde bedragen allemaal incl BTW?

santema
05/06/07, 00:51
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-bedrijf-ter-overname-aangeboden/112551-hostingbedrijfje-te-koop.html


Lijkt hetzelfde bedrijf of licht dat aan mij?

Bullcat
05/06/07, 00:54
Lijkt er inderdaad verdacht veel op ja !

wat is de reden geweest dat het toen niet is rondgekomen TS ?

BsHosting
05/06/07, 01:08
nee licht niet aan jou.

enige opheldering lijkt me wel op zijn plaats

Anoniem
05/06/07, 08:52
Klopt, de vorige verkoop is uiteindelijk niet doorgegaan, toen heb ik het even doorgedraait en nu toch weer proberen te verkopen. Reden: De gene bleek niet te vertrouwen te zijn met aanbetaal bedragen enzo. Gelukkig op tijd achtergekomen.

jeffrey
06/06/07, 16:08
Ik heb de beste jongeman zojuist even gesproken, na enige tijd met hem te hebben gesproken bleek zijn andere hostingbedrijf (kmwebhosting.nl) ook wel te koop te zijn.

Ineens was de beste jongeman vertrokken en sindsdien niets meer vernomen.
ddavid, zou je eens kunnen toelichten wat er precies te koop is?

want ik kreeg bij Kmwebhosting een totaal andere beschrijving van je dan hier staat.

3j3ct
06/06/07, 17:12
misschien voor geïnteresseerde interessant om even TS z'n emailadres door google heen te halen ;)

BsHosting
06/06/07, 17:16
komen leuke dingen uit inderdaad.
naam kwam me al erg bekend voor.

Ber|Art
06/06/07, 17:19
En nu Ontopic a.u.b.!

Shadowfox
06/06/07, 17:22
Ik denk als ik een factor 3,4,5 van het BEC neem dat ik geld toe krijg...

Laat eens een jaar of kwartaalrekening zien?

Anoniem
06/06/07, 17:59
Beste,

Kom op blijf even bij het topic.

@Skyberate
We hebben net even gebeld.
Even voor de duidelijkheid ik verkoop kmwebhosting NIET. Of Kmwebhosting tekoop is weet ik niet daarvoor moeten jullie bij Kmwebhosting zijn. Dus voor de verkoop van dit bedrijf niet naar kmwebhosting mailen/bellen maar naar dsvanhoven@gmail.com . Ik heb zo mijn connecties met Kmwebhosting (vandaar ook mijn handtekening), maar dit gaat om een totaal andere verkoop.

ShowU
06/06/07, 19:12
beste david... voeg mij toe op msn (msn at showu punt nl)

santema
06/06/07, 19:48
Het KvK nummer is van Smit handelsbedrijf welke uitgeschreven is uit het handels register, daar graag wat meer info over..

Een antwoord op mijn vraag nog aub?

Daarnaast staat Karnak Media (KMwebhosting) op internet overal als een B.V. maar de kvk weet hier niks van?

BsHosting
06/06/07, 20:37
@ santema.

vage constructie volgens mij

Karnak Media B.V. 04082895
Rechtspersoon
Karnak Media 04085803
Planetenlaan 160, 9405PD Assen Hoofdvestiging

kmwebhosting is niet eens als handelsnaam geregistreerd dus illegaal bezig zo te zien

wel typisch allemaal op hetzelfde adres als van TS.
denk telefoontje aan fiod en kvk meer duidelijkheid zal gaan geven

Groovy
08/06/07, 10:33
Dit is regelrechte scam, zijn kvknummer is van een handels bedrijf uit assen (niet uit meppel volgens de website), welke hun naam veranderd hebben in Smit Aqua Tours:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=04082835

Verder als je zijn email door google haalt kom je nog een andere site tegen met een leuk verhaaltje.

BsHosting
08/06/07, 13:23
1 manier fiod en kvk inschakelen

Domenico
08/06/07, 13:35
Wegens te veel vaagheden die ons van verschillende kanten bereiken is deze thread en verkoop gesloten.