PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met Flexserver?



Bob2
01/06/07, 12:11
Ben benieuwd of er ook positieve ervaringen zijn met Flex. Zoekfunctie levert enkel downtime en support klachten op. Daar kan ik overigens in mee delen.

Vorige week proef vps (ivm secondaire diensten) aangevraagd, na dag wachten email ontvangen met gegevens. Helaas werkte niet alles goed:

Service is not available now, probably your Plesk is misconfigured.
Contact Your provider for details.

Ticket aangemaakt, die staat al 3 dagen open zonder reactie, gezien de proef periode van 7 dagen valt er dus niet veel te proeven.

Maar goed, het netwerk (True) en de prijzen spreken mij wel aan, echter zoals zovaak gezegd zonder support kom je nergens. Ik ben dus benieuwd of er ook gebruikers wel te spreken zijn over hun support / vps producten?

maverh
01/06/07, 12:47
Hallo,

Ik heb er momenteel 1 server staan en deze ga ik annuleren. Reden slechte support, laatste uitval heeft bij mij 2,5 dagen geduurd.

nielsrenselaar
01/06/07, 12:55
Vorig jaar tijdelijk een dedicated server daar gehad, alleen maar gezeur geweest (geen/slecht support, langdurige downtime), en toen ook zo snel mogelijk daar weg gegaan. Ik hoor er ook wel eens goede verhalen over hoor, maar mijn ervaring is dus ook slecht.

W3SERVE
01/06/07, 13:41
Weliswaar True netwerk, maar weet je ook waar ze staan? Ze hebben (of hadden destijds) een eigen cage, waar gewoon desktop PC's in stonden :) En lees nog maar eens een paar topics terug over een onbereikbare VPS :) Overigens praat ik nu niet als concurrent, maar als ex-klant..

Jesperw
01/06/07, 15:03
Ze staan tegenwoordig denk ik op Eu. Althans daar staan een heujleboel Desktopjes. ;)

winko
01/06/07, 15:06
Slecht! ik heb daar een paar maanden terug een server gehuurd en het netwerk en de slechte support viel mij zeer tegen.

Bob2
01/06/07, 15:19
Duidelijk. Dank voor de toelichtingen. Slechte support waar ik dus al bang voor was geeft hier de doorslag (nog steeds geen reactie). Ik kijk even verder... Voor zover ik de VPS heb kunnen testen laad plesk login pagina ook veel trager als mijn testVPS bij Strato. HSP ziet er overigens wel netjes uit, al hebben ze schijnbaar moeite met de taalpackage...

"Uw proef server xxx.flexvps.nl zal sluit op 2007-06-06 14:24. Verbetering aan een echt ontvangend plan" :)

Marktman
01/06/07, 19:07
Wij hebben 1 jaar lang een server daar gehuurd.
En er is 2x downtime geweest. 1x was de stroom gewoon uitgevallen, dan andere keer weet ik niet meer. Nooit support nodig gehad, dus dat weet ik niet.

Ze zijn wel duur imo. 120 euro voor een celly 2.6 dedi. Ze gaven dan wel weer 1000gb dataverkeer en plesk erbij.

Bullcat
01/06/07, 19:17
Nu zag ik hier vanmorgen meer reacties onder staan, volgens overzicht zo'n 7 stuks.
Waar zijn die gebleven ?

Citruz.
01/06/07, 20:12
Nu zag ik hier vanmorgen meer reacties onder staan, volgens overzicht zo'n 7 stuks.
Waar zijn die gebleven ?

Volgens mij ben jij reactie nummer 8 ;)

digispace
02/06/07, 19:02
Ik heb vooral slechte ervaringen met de facturen gehad.
Kreeg allemaal opgedeelde facturen en paar weken later weer een vervangende factuur... was heel erg onduidelijk wat je nou betaalde en of het allemaal wel klopte.
Daarnaast kwamen facturen meestal paar maanden te laat, of werden er opeens zomaar 4 facturen samengevoegt tot 1 factuur waardoor je enorme bedragen kreeg die je maar even moest betalen.

Ber|Art
03/06/07, 10:17
Lang genoeg geweest nu, na intern overleg gaat dit topic dicht, WHT is geen webhosters.nl hier kan je recensies vinden over Hosters.