PDA

Bekijk Volledige Versie : joomla agenda



WH-Tim
28/05/07, 20:17
Ik ben bezig met onderhoud van een joomla 1.2 site, en heb al allerlei verschillende agena componenten geinstalleerd gehad nu. Ik snap niet waarom het allemaal zo omslachtig moet.

Wat ik wil is het liefst een rooster dat een halve of hele webpagina in beslag neemt, waarop ik simpel evenementen kan toevoegen. Zonder dat ik per evenement een categorie en locatie in verschillende submenus moet aanmaken. Gewoon simpel toevoegen. Een lijst met datums onder elkaar is ook geen enkel probleem, het moet gewoon werken zonder errors en gezeur :)
(Daar was Joomla toch ook voor?)

Bedia
28/05/07, 20:44
Onder het aangeven van een categorie per 'event' kom je toch niet uit volgens mij. Maar het rooster wat je bedoelt is er wel, zie bijvoorbeeld Jcal Pro.

http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1401/Itemid,35/

Klik even op het 'Demo' knopje en je ziet gelijk de agenda.

Ik heb dit component niet zelf uitgeprobeert, naar aanleiding van je post heb ik namelijk wat calendar componenten vergeleken en deze komt volgens mij wel in de buurt van wat jij wilt?

WH-Tim
28/05/07, 21:15
Deze had ik al gezien, maar het registreren om te downloaden houdt me zo tegen. Net geregistreerd en deze werkt wel lekker. Bedankt :)

Bedia
28/05/07, 21:28
Geen dank ;)

okkerman
22/08/07, 13:44
Geen dank ;)

Eindelijk een goede Joomla kalender gevonden dankzij dit forum. Ben ik heel blij mee.
Marijke