PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige WHT topics/users?



DelTa
28/05/07, 04:06
Een opvolger van grappige emails/momenten met klanten; de wht variant.

Welke topics vinden jullie allemaal erg grappig te zien/lezen? :D

Een voorbeeld ;)

http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/118433-gezocht-baantje.html

DutchTSE
28/05/07, 09:17
Een opvolger van grappige emails/momenten met klanten; de wht variant.

Welke topics vinden jullie allemaal erg grappig te zien/lezen? :D

Een voorbeeld ;)

http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/118433-gezocht-baantje.html
Jij kreeg dus dezelfde indruk die ik kreeg bij het lezen van die post. Remon heeft zijn blikje afgestudeerd-aan-de-grafische-school-dames opengetrokken ;)

wonko
28/05/07, 09:17
Een opvolger van grappige emails/momenten met klanten; de wht variant.

Welke topics vinden jullie allemaal erg grappig te zien/lezen? :D

Een voorbeeld ;)

http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/118433-gezocht-baantje.html

Ik zie niet in wat je daar zo grappig aan vindt. De TS geeft duidelijk alles weer, zegt er onmiddellijk bij wat haar bedoelingen zijn en wat ze wil bereiken, in duidelijke en gestructureerde taal (en zonder taalfouten). Of was het je eigen offtopic en ietwat lage opmerking die zo grappig dient te zijn? :(

AlexanderOnline
28/05/07, 10:28
Roddels bespreken en naar anderen wijzen doe je niet hier lijkt me... daar hebben we wht irc voor ;)
edit: {xx} kom er maar in!

XFX
28/05/07, 11:13
Ik snap je niet helemaal of je vindt jezelf erg grappig?

santema
28/05/07, 12:04
Weinig grapigs aan...

DelTa
28/05/07, 13:12
Ooit afgevraagd wat Swiftway-uk met deze tientallen designers doet als ie zelf geen eens een eigen website heeft? Hij zal wel geen waarde hechten aan een website?

Misschien klinkt het voor enkelen raar, maar als ik een webdesign bureau selecteer verwacht ik wel dat ze uberhaupt een eigen website hebben..

Was het zo ver zoeken naar het wtf deel of is webhosting voor een enkele emotioneel wat zwaar? :)

XFX
28/05/07, 13:30
Ik denk (http://www.swiftway.pl/index.php) dat jij wat verder moet zoeken. En zoals Remon al zegt, z'n klanten zijn vooral grotere bedrijven en die kijken juist niet naar een website maar gaan voor persoonlijk contact (om de tafel zitten).

Swiftway-UK
28/05/07, 13:39
Ooit afgevraagd wat Swiftway-uk met deze tientallen designers doet als ie zelf geen eens een eigen website heeft? Hij zal wel geen waarde hechten aan een website?

Wie sprak er over webdesigners? er zijn meer zaken in de wereld van grafisch design dan webdesign.

Mocht je met je website verhaal wijzen naar een 'swiftway website', daar is intern nog weinig prioriteit aangegeven, maar dat is onze zaak en daar hebben wij onze redenen voor. Ik wil je er ook op wijzen dat Swiftway onze handelsnaam is voor IP diensten en niet de handelsnaam voor design diensten.

Maar mocht je perse een website van swiftway willen zien: http://www2.swiftway.pl/

Wij hebben voldoende presentatiemateriaal om klanten een indruk te geven wat wij voor hen kunnen doen.

phreak
28/05/07, 13:42
Erg jammer dat op zo'n manier het niveau weer omlaag gehaald moet worden..

DelTa
28/05/07, 14:12
Ik denk (http://www.swiftway.pl/index.php) dat jij wat verder moet zoeken. En zoals Remon al zegt, z'n klanten zijn vooral grotere bedrijven en die kijken juist niet naar een website maar gaan voor persoonlijk contact (om de tafel zitten).

Dan moet ik je toch echt heel even teleurstellen, "grote bedrijven" kijken juist kritischer naar leveranciers.


Erg jammer dat op zo'n manier het niveau weer omlaag gehaald moet worden..

Was jouw reactie zo nodig? Jij maakt hier een "wht user vs wht user" verhaal van, terwijl dit niet zo is.

Swiftway-UK
28/05/07, 14:39
Dan moet ik je toch echt heel even teleurstellen, "grote bedrijven" kijken juist kritischer naar leveranciers.


Delta, ik snap jou reactie niet. Jij weet niets van onze bedrijfsvoering, handelsnamen, firma's. Dat is ook niet nodig. De aanvrager is een grafisch designer die een baan zoekt, ik leg uit wat wij kunnen aanbieden, voor wat voor bedrijven wij werken, tegen welke condities en in welke plaats.

Dit hoeft niet per definitie vanuit de firma "swiftway" te zijn. De betreffende correspondentie is bedoeld voor de topicstarter en eventueel andere geinteresseerde grafisch ontwerpers.

phreak
28/05/07, 14:40
Dan moet ik je toch echt heel even teleurstellen, "grote bedrijven" kijken juist kritischer naar leveranciers.



Was jouw reactie zo nodig? Jij maakt hier een "wht user vs wht user" verhaal van, terwijl dit niet zo is.

Ja, inderdaad vond ik het nodig, omdat men streeft naar een hoger niveau hier op webhostingtalk, maar gezien deze topic dit weer teniet doet aan het streven van dit forum, en daarom vind ik het erg jammerlijk en zodoende ook nodig om te reageren.

@mods: van mij mag deze wel op slot... my 2 cents..

DelTa
28/05/07, 15:08
Jij weet niets van onze bedrijfsvoering, handelsnamen, firma's.

Welcome to the world of first impression :)

Remon, misschien komt het een beetje hard aan, het was niet de bedoeling.. :) Maar je topic is net zo iets als een foto vastleggen waarin de Mercedes Ceo bij een bezoek bij een prospect/klant of leverancier zijn enige auto ( oude daihatsu cuore) ten toon stelt :)

En laten we eerlijk wezen, de Mercedes ceo hoeft zich minder te bewijzen (mocht het echt zijn gebeurd) dan wie dan ook hier op wht ;)

Phreak, ga eens een rondje lopen...

Praat hier over van alles, deel interesses, maak grappen en discussieer over dingen die niets te maken hebben met een van de boven of onderstaande forums.

Swiftway-UK
28/05/07, 15:27
Maar je topic is net zo iets als een foto vastleggen waarin de Mercedes Ceo bij een bezoek bij een prospect/klant of leverancier zijn enige auto ( oude daihatsu cuore) ten toon stelt :)

En laten we eerlijk wezen, de Mercedes ceo hoeft zich minder te bewijzen (mocht het echt zijn gebeurd) dan wie dan ook hier op wht ;)


De topicstarter is geen klant, maar een dame die werk zoekt. ik denk dat dit een subtiel verschil is. Een portfolio tonen aan een werkzoekende in dit stadium lijkt mij niet nodig.

Dus je hele verhaal gaat niet op.

cashmere
28/05/07, 15:28
Zet ook even de link van dit topic in je topic want dit gaat echt nergens over...

Randy
28/05/07, 16:23
slotje

wonko
28/05/07, 16:25
Okay, deze gaat op slot (al is ie in de lounge). @TS: het doel was misschien nobel, de eerste keuze van 'grappig' topic was wat verkeerd. Het kon een mooi topic worden, maar het heeft niet mogen zijn. Trek er een les uit...