PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden hostingbedrijf



Anoniem
24/05/07, 17:48
Te koop: hosting bedrijf
Hosting is een onderdeel van onze organisatie. Relatief gezien wordt het een kleiner onderdeel, vandaar dat wij het willen afstoten.

Omzet:
Laatste drie jaar constant, ca 25000 euro per jaar. Directe kosten: ca. 7500 euro per jaar

Partnership:
Via andere produkten die wij verkopen krijgen wij automatisch nieuwe klanten. Deze constructie zouden wij in de vorm van een partnership kunnen voortzetten.

Wat wordt exact te koop aangeboden?
Klantenbestand, Contract SIDN, Contract dedicated server (loopt in juli af; kan ook gewoon voortgezet worden), naam, huisstijl en website. Voor alle duidelijkheid: het is niet mogelijk het hele bedrijf over te nemen. Wel zijn onze hosting activiteiten onder een aparte naam ondergebracht.

Prijs:
Nader te bepalen, serieuze biedingen zijn mogelijk. Bedrag moet cash (bank) voldaan worden in de vorm van een factuur.

Meer informatie:
Neem contact met mij op via ap_dejong@hotmail.com.

Spyder01
25/05/07, 12:59
Ik heb nog wat vragen en meer mensen zullen ze gaan stellen, dus doe ik het toch maar even in dit topic:

- Hoeveel klanten? Hoeveel Nederlands en hoeveel buitenlands?
- Werken jullie met meerdere pakketen? Kosten per maand?
- Zijn alle klanten bereid om mee te "verhuizen"? en een nieuw contract te ondertekenen?
- Wat zijn de grootste kostenposten? (naast dedi)

adknoth
25/05/07, 20:56
Ik heb nog een aanvullende vraag:

Is er een richtprijs, zo ja kun je ons een indicatie geven ?

jeffrey
29/05/07, 16:55
Beste,

Hier ook zeker interesse echter is dit afhankelijk van de eerder gestelde vragen.

Anoniem
29/05/07, 19:05
Hoi,

Ik heb inmiddels een stuk of 10 reacties gehad. Iedereen die mij een mail stuurt en zich bekend maakt, stuur ik een overzicht en antwoord op je vragen.

Groet,
Paul

PerryKniest
29/05/07, 22:45
@Paul,

Doe je dit direct of pas na een bepaalde tijd?
Ik heb namelijk al 2 mails gestuurd.

xSeries
30/05/07, 20:18
Iemand iets ontvangen ?
Ook zie ik nergens geen antwoord op de vragen van Spyder01...

Wellicht ook hier interesse

brinkie
01/06/07, 00:45
Iemand iets ontvangen ?
Ook zie ik nergens geen antwoord op de vragen van Spyder01...

Wellicht ook hier interesse

Ja, enige extra informatie ontvangen en een (eerste) bepaling gedaan van de waarde (vanuit mijn optiek, obv een gewenst ROI van < anderhalf jaar) van het aangebodene waarop aanbieder van mening was dat dat te weinig was c.q. liet weten al hogere biedingen te hebben gehad en daarmee was voor mij de kous af.

Achteraf gezien ben ik daar blij om, want na overleg met een zakelijk partner zagen we nog wat haken en ogen c.q. rezen er wat vragen omtrent het klantenbestand waardoor m'n eerste waardebepaling mogelijk zelfs nog wat aan de hoge kant was (afhankelijk van afspraken en garanties, maar goed, zover ben ik niet gekomen in de besprekingen).

Anoniem
01/06/07, 17:19
Hoi,

Volgens mij heb ik iedereen teruggemaild, maar van Kniest MultiMedia heb ik niks gezien (spam box?). Uiteraard krijg je antwoord.

Groet,
Paul