PDA

Bekijk Volledige Versie : MR Failliet?



edward007
23/05/07, 15:49
Beste mensen,

Ik hoor al maanden niets meer van mijn-registrar, PM's hier op WHT worden niet beantwoord, domeinen worden via het "DRS" niet meer geregistreerd, problemen worden niet opgelost. Weet iemand hier meer van?


Mvg,
Edward

3j3ct
23/05/07, 15:52
Hier ook problemen heb het maar opgegeven doe voortaan wel alles via transip

edward007
23/05/07, 15:54
Ja erg jammer, tijd geleden ging alles top.. maar dat kan ik nu niet meer zeggen. http://www.mijn-registrar.nl/ doet het hier nog wel.

WI-Hosting
23/05/07, 16:39
Heb je al geprobeerd te bellen naar ze?
Misschien dat zij zelf opheldering kunneng even ;)

Geoffrey
23/05/07, 16:42
Er is een vaag verhaal gedaan over een probleem met SIDN die niet meer mogelijk maakte om .nl domeinnamen te registreren / verhuizen, etc.

Ik vind het eigenlijk ook ronduit een schande, ik heb al tot 3 keer toe gevraagd me alle Auth. codes van int. domeinnamen te bezorgen en ik heb ze na meer dan anderhalve maand nog steeds niet gekregen. Komt daarbij dat we al vorig jaar ettelijke maanden geen int. domeinregistraties, etc. meer konden doen.

Moest men nu nog meewerken, akkoord, maar na anderhalve maand nog steeds geen Auth. codes te hebben ontvangen... Vind ik er toch zwaar over. Ondertussen gelukkig twee registrars gevonden die wel weten hoe het moet. Het enige wat MR wel goed blijft kunnen is facturen verzenden.

@Willow: In dik een jaar tijd heb ik MR welgeteld één keer aan de telefoon kunnen krijgen. Al de andere keren kreeg ik gewoon een voicemail te horen. En terugbellen? Neen hoor, hebben ze nog nooit van gehoord daar.

WI-Hosting
23/05/07, 16:51
@Willow: In dik een jaar tijd heb ik MR welgeteld één keer aan de telefoon kunnen krijgen. Al de andere keren kreeg ik gewoon een voicemail te horen. En terugbellen? Neen hoor, hebben ze nog nooit van gehoord daar.

@Willow? Ik ben wilco niet hoor ;)

Maarja, imho, blijf weg van die budget domeinboeren, gaat keer op keer mis ;)

Peuk
23/05/07, 16:57
eh... nee.. en gaat juist een hele omslag plaatsvinden omdat het de kwaliteit de laatste keer omlaag gaat. Ik ben gewoon bereikbaar via l.rikken@mijnregis.....

Telefonisch zijn we bereikbaar maar niet op de nummers die in de whois staan. Bescherming van onze klanten (ik wil niet dat klanten van klanten ons kunnen bereiken).

@Geoffrey, heb je de codes al lang toegezonden op je info@*****.eu mailadres. Zal ze dan zo nog eens sturen op je .be.


@Willow? Ik ben wilco niet hoor ;)

Maarja, imho, blijf weg van die budget domeinboeren, gaat keer op keer mis ;)De problemen hebben een hele andere oorzaak. Dus even niet zo makkelijke scoren. Als we echt failliet zouden zijn dan zouden de domeinen ook niet verlengd worden, wat dus wel het geval is.

Ik ga verder niet reageren in dit topic. Dus mail me op mijn persoonlijke adres.
Edward, beantwoord je mailtje zo!

Ber|Art
23/05/07, 17:13
Closed... volgende keer eerst vragen dan posten :(