PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] 1u chassis +



Mikejuh!
22/05/07, 22:00
Hallo
Ik ben opzoek naar een 1u server chassis, met voeding welliswaar. Ik zat te denken aan een supermicro sc512 maar als je iets hebt liggen dat gebruikt is ben ik daar ook in geïnteresseerd. Rails zijn wel zo prettig. Het gaat gebruikt worden voor een standaart atx moederbord maar deze is niet zo diep dus dat moet denk ik geen probleem vormen.

Tevens opzoek naar een 1u, het zal niet, koeler voor socket A. Ik heb wat gelezen over een variant van cooljaq maar ik sta open voor suggesties of aanbevelingen.

wutr
22/05/07, 23:50
Als er onboard audio op je mobo zit (met van die "hoge" poorten) gaat ie niet in zo'n Supermicro kast passen (althans, zover ik weet vrijwel nooit).

anyway, op zoek naar nieuw of gebruikt chassis?

VantilborgICT
23/05/07, 00:25
Als er onboard audio op je mobo zit (met van die "hoge" poorten) gaat ie niet in zo'n Supermicro kast passen (althans, zover ik weet vrijwel nooit).



Meestal past het gewoon hoor. Er zijn inderdaad enkele moederborden waarbij de audio echt te hoog is en het niet past.

Mikejuh!
23/05/07, 07:52
Naar wat ik gelezen heb hoeft het niet altijd een probleem te zijn, anders valt het bord wel zodanig te bewerken dat het wel past. Het zo een beetje zonde zijn als alleen de audio poort de beperking is voor een 1u ;).

Nieuw of gebruikt maakt niet uit. Gewoon een kast met voeding zonder te veel poespas.

Ik kan zo snel geen edit button vinden, dan maar even zo.

Ik ben dus opzoek naar een 1u kast en een koeler.
Deze moet voor socket a zijn, cooljag heeft een aantal goede. Zijn deze nog ergens leverbaar in Nederland of moet ik uitwijken naar een tweedehandse?
Ik denk dan aan de cooljag JACE1BC.

Mikejuh!
25/05/07, 11:07
Is er iemand die mij hier aan kan helpen?

Erik H.
25/05/07, 13:42
Ik heb er 1 in het zwart liggen (sc512). Doe een goed bod en hij is voor jou. PM me anders maar.

nzyme
25/05/07, 16:34
wat noem jij een goed bod.. 50 ex verzending ?
heb namelijk ook wel interesse :)