PDA

Bekijk Volledige Versie : Umts in zweden



kartoenweb
22/05/07, 19:45
Hallo,

IK heb een vraag.
Ik heb een aantal servers in beheer. maar omdat ik vaak in zweden ben zou ik graag een umts verbinding willen hebben.(Denemarken duitsland, daar reis ik door heen)

Nou heb ik gekeken naar de nederlandse providers. maar zijn nog al aan de dure kant. als thans ik heb kpn en vodafone bekeken (hebben jullie ander goedkope providers) mag dat altijd)
en omdat zweden voor loopt op nederland in de umts techniek, dacht ik dat ik goedkoper zou kunnen zijn met een zweedse provider.

hebben jullie ervaring met zweedse providers?
of met het umts netwerk van zweden/buitenland

SF-Jeroen
22/05/07, 20:10
Ik ken nog wel iemand in Stockholm, zal het morgen eens voor je vragen :)

Randy
22/05/07, 20:18
https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/internet/tradlost_internet/tradlostinternet/tradlost_bredband.product

martysmarty
22/05/07, 20:26
Ik weet dat in Södermanland er volledig Wimax word aangelegd. Diverse delen zijn al klaar en werken zeer goed. Mischien is dit iets voor je?

kartoenweb
22/05/07, 20:49
Ik weet dat in Södermanland er volledig Wimax word aangelegd. Diverse delen zijn al klaar en werken zeer goed. Mischien is dit iets voor je?


Helaas maar daar verblijf ik niet in de buurt.Het gaat om de provintie kronenberg (onder in zweden 500KM onder Stockholm)


En Gualcherius ik ben benieuwd naar jou reactie!
al vast bedankt. ga eerst even de pagina (website) bekijken

swedendedicated
22/05/07, 21:17
malmö heeft een groot gedeelte gedekt, is vrij close bij kronebergs

SF-Jeroen
22/05/07, 21:28
Probeer Tre eens (www.tre.se)

3G daar kost 10 kronen (0,92 euro) per MB verkeer (Ik neem aan dat er ook wel abbotjes zijn).

Vriend van mij is er heel tevreden over, woont zelf net buiten Stockholm