PDA

Bekijk Volledige Versie : Streaming - ''Sam Broadcaster''



Jorians
17/05/07, 18:56
Beste experts,

Ik ben nu bezig met een site aan het opbouwen,
het is een simpele site , en daarom zoek ik een live stream programma's om live te zenden op de site. Dit wou ik al vroeger doen dus daarom heb ik me begin gemaakt. Is Sam Broadcaster een ideale programma om live te zenden met icecast? die 2 programma's heb ik op me pc staan, Zoja? heb ik de demo ge download van Sam Broadcaster, Waar zou ik het kunnen kopen?
Maar een ieder geval zou ik graag willen weten dat ik de goede programma's in huis heb. (dj)

( P.S ik hoop dat ik in de goede rubriek zit )

Mvg Jorian


Beste experts,

Ik ben nu bezig met een site aan het opbouwen,
het is een simpele site , en daarom zoek ik een live stream programma's om live te zenden op de site. Dit wou ik al vroeger doen dus daarom heb ik me begin gemaakt. Is Sam Broadcaster een ideale programma om live te zenden met icecast? die 2 programma's heb ik op me pc staan, Zoja? heb ik de demo ge download van Sam Broadcaster, Waar zou ik het kunnen kopen?
Maar een ieder geval zou ik graag willen weten dat ik de goede programma's in huis heb. (dj)

( P.S ik hoop dat ik in de goede rubriek zit )

Mvg Jorian

Ik moet erbij zeggen wat ik vergeten was, Is Shoutcast beter dan icecast? zoja welke versie voor Sam Boardcaster, eventueel een link, Bedankt

internettoday.nl
17/05/07, 20:47
Beste,

Je kan Sam kopen bij het volgende adres http://www.spacialaudio.com/

Sam en icecast2 werken goed samen. Met die combinatie kan je lekker streamen.

Randy
17/05/07, 23:00
Sam werkt goed in combinatie met Ice- of Shoutcast. Veel leuke scriptmogelijkheden om op vaste tijden items te plannen. gebruik het zelf ook voor een tweetal webstations. Voor échte radio gebruiken we Carmen Server of PC-Radio, maar dan praat je over het 20-voudige van de kosten van SAM.
E2Radio.nl loopt bijvoorbeeld ook met SAM.

Jorians
18/05/07, 00:30
Ik bedank iedereen voor jullie Tips, nu weet ik dus dat ik de goede programma's in huis heb.

Randy
18/05/07, 00:34
Oke. Mocht je nog vragen hebben over de scripting hoor ik het wel. Op Radioforum.nl kun je ook veel lezen over SAM trouwens.