PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner gezocht voor het aanbieden van een gratis SMS dienst



asteriskfreak
16/05/07, 21:30
Hallo allemaal,

Ik hoop dat deze topic in de juiste groep is verplaatst
Zo niet dan hoor ik het wel.

Sinds kort beschik ik over een eigen SMS gateway.
Deze heb ik speciaal om mijn eigen site te promoten.
Hier kunnen mensen gratis smsjes versturen.

Maar ik ben op het geweldige idee gekomen om een partner te zoeken voor samenwerking. Ik wil deze dienst dan ook gratis aanbieden ter promotie aan degene die hier interesse heeft. En dit geheel gratis.

Wat is de bedoeling van dit alles?

De bedoeling is dat je een publiekstrekker krijgt.
Namelijk het aanbieden van gratis sms versturen via mijn gateway.
En dit helemaal voor nop.
Je kunt een extra impuls geven aan je produkt of dienst door mensen gebruik te laten maken van een gratis sms dienst.

Wat zijn de voorwaarden?

Ik stel als eis dat je een site hebt waar redelijk wat traffic op plaats vind.
Nadat iemand een sms heeft verstuurd wordt degene doorgelinkt naar onze eigen website.

Dit kan eventueel veranderd worden naar een site van je eigen keuze.
Maar deze optie is dus niet gratis. Hiervoor vraag ik dus een bepaald bedrag per rediirect. (spotgoedkoop trouwens)

Het script wat de gateway aanstuurt blijft op onze website, en zal nimmer op een server van derden worden geplaatst.
Dit script is voor mij de kip met de gouden eieren.

Degene die interesse hebben kunnen me een pb sturen.

Ik ga met degene in zee die me het beste aanbod kan bieden.

MediaServe
17/05/07, 00:46
Wat is je website? :)

asteriskfreak
17/05/07, 00:57
Ik stuur je de link even per pb.
Aangezien ik geen goudzoekers wil hebben.

TripleSolutions
17/05/07, 01:06
Ik ontvang ook graag meer informatie, ben geïnteresseerd..

asteriskfreak
17/05/07, 01:26
Iedereen die interesse heeft kan me een pb sturen.
Is misschien wat handiger dan om het steeds in het forum te vragen.

Groetjes

Ik zal ook even de andere variant in het kort even uitleggen.

In deze variant heb je dus de mogelijkheid om je produkt of dienst te promoten door een eigen gratis sms dienst te beginnen.

Je koopt bij ons een aantal bulk smsjes in voor de prijs vanaf 0.025 cent per sms >100000 smsjes. Lager dan 100000 is ook mogelijk echter dan zijn de prijzen weer wat hoger. Minimum afname is 10000.

het mes snijdt in dit geval aan 2 kanten.
Ten eerste je kunt d.m.v. zo'n actie gerichter je produkt of dienst onder de aandacht brengen, omdat degene na het versturen van een sms naar de betreffende pagina wordt verwezen.

Ten tweede is het mogelijk om een kleine advertentie van het produkt of dienst in het sms bericht te vermelden. Ik wil erbij zeggen dat beide opties tegelijk mogelijk zijn en dat dit niks extra's kost!
Vanaf een volume >100000 is dit gewoon 0,025 cent per bericht.

Je krijgt tevens toegang tot een control panel waar je kan zien hoeveel berichten er verstuurd zijn, en eventueel de mogelijkheid om de advertentietekst of redirect url te wijzigen.

Er is geen maandelijks contract, je kan per maand de dienst stop zetten.
Verder zijn er ook geen setupkosten.

Alle genoemde prijzen zijn ex btw.

Kijk overigens eens rond hoe hoog de prijzen elders zijn zoals Mollie. Dan zijn we echt de goedkoopste op dit moment. En alle smsjes gaan via een betrouwbare gateway.

Mochten jullie nog specifieke vragen hebben of alvast in willen schrijven voor een aantal smsjes (minimaal 10000) dan stuur maar een pb.

Komto
17/05/07, 09:50
Ik weet niet waar je inkoopt, maar als je er 100.000 inkoopt voor 0,025 p.s. dan ben je behoorlijk duur. Ergens klopt je verhaal dus niet dat je geen winst wil maken, of je koopt op een rare manier in.

wutr
17/05/07, 10:27
Ik weet niet waar je inkoopt, maar als je er 100.000 inkoopt voor 0,025 p.s. dan ben je behoorlijk duur. Ergens klopt je verhaal dus niet dat je geen winst wil maken, of je koopt op een rare manier in.

0.025 CENT he... das dus 25,00 euro per 100.000 smsjes...

Deimos
17/05/07, 10:47
0.025 CENT he... das dus 25,00 euro per 100.000 smsjes...
€ 0,00025 * 100.000 = 25,-
Is dus idd geen drol.

asteriskfreak
17/05/07, 10:55
Het is overigens 2,5 cent per sms bij een volume van 100k.
En dat iis niet waar wij ze voor inkopen maar waar ze voor verkocht worden.
Heb je al eens gekeken wat Mollie vraagt voor zo'n volume?
Dan zit je 3x zo duur. En vertel me dan eens voor welke prijs jij je smsjes inkoopt per 100000 dan? Ben wel benieuwd.

bakkerl
17/05/07, 11:50
Het is overigens 2,5 cent per sms bij een volume van 100k.
En dat iis niet waar wij ze voor inkopen maar waar ze voor verkocht worden.
Heb je al eens gekeken wat Mollie vraagt voor zo'n volume?
Dan zit je 3x zo duur. En vertel me dan eens voor welke prijs jij je smsjes inkoopt per 100000 dan? Ben wel benieuwd.

De prijzen gaan nu wel rap omhoog..
Zaten we eerst op 0.025 cent per sms.. 25 euro voor 100.000 smsjes.
Zitten we nu op 2.5cent per sms.. dat is alweer 2500 euro voor 100.000 smsjes.

ps. mollie zit op 5.5cent per sms... dat is geen 3x zo duur.. maar 2,2x.

PlanPro
17/05/07, 12:56
Paar korte vraagjes:
- Is het instellen van Sender ID (MO) mogelijk?
- Aflever rapportage?
- doorvoer garanties? (Aantal berichten per seconde)

Overigens partijen als clickatell bieden al aan vanaf 0.037 bij 100.000 berichten in te kopen. Als ik het zo lees wil je een soort van CPC achtige advertentie manier aanbieden. Ga je op basis van keywords in de SMS tekst bepalen welke pagina je naar redirect na het versturen? Ik hoop niet dat ik je hier op ideeen aan het brengen ben.

asteriskfreak
17/05/07, 14:38
Oke als iemand mij 100k voor onder de 1 cent kan leveren dan mag degene zich melden. wordt gelijk afgenomen. Dus kom maar op met die handel.

atoomkern
17/05/07, 15:43
Paar korte vraagjes:
- Is het instellen van Sender ID (MO) mogelijk?
- Aflever rapportage?
- doorvoer garanties? (Aantal berichten per seconde)

Overigens partijen als clickatell bieden al aan vanaf 0.037 bij 100.000 berichten in te kopen. Als ik het zo lees wil je een soort van CPC achtige advertentie manier aanbieden. Ga je op basis van keywords in de SMS tekst bepalen welke pagina je naar redirect na het versturen? Ik hoop niet dat ik je hier op ideeen aan het brengen ben.

Deze drie vragen van PlanPro zou ik ook graag beantwoord zien. Tevens de vraag of deze via een Nederlandse partij of buitenlandse worden verstuurd. Vaak komen de smsjes niet aan wanneer deze via een buitenlandse partij worden verstuurd naar het Nederlandse netwerk.

bakkerl
17/05/07, 16:22
Je koopt bij ons een aantal bulk smsjes in voor de prijs vanaf 0.025 cent per sms >100000 smsjes.


Oke als iemand mij 100k voor onder de 1 cent kan leveren dan mag degene zich melden. wordt gelijk afgenomen.

Je bied ze zelf voor onder de 1 cent aan. :D

Menxo
17/05/07, 16:44
Dat was een typfout, ipv 0,025 cent bedoelde hij 0,025 euro, dus 2,5 cent.

En om de volgende vragen even te beantwoorden:

- Is het instellen van Sender ID (MO) mogelijk?
Ja
- Aflever rapportage?
Ja
- doorvoer garanties? (Aantal berichten per seconde)
Ja

atoomkern
17/05/07, 17:04
Dat was een typfout, ipv 0,025 cent bedoelde hij 0,025 euro, dus 2,5 cent.

En om de volgende vragen even te beantwoorden:

- Is het instellen van Sender ID (MO) mogelijk?
Ja
- Aflever rapportage?
Ja
- doorvoer garanties? (Aantal berichten per seconde)
Ja

En dienen deze extra opties tegen een meerprijs te worden afgenomen? En zo ja, wat kosten deze?

Menxo
17/05/07, 17:30
Nee, dacht het niet.
Weet dit niet zeker, moet het even navragen. Geloof dat er hoe dan ook een vast tarief wordt geheven.

Indien u interesse heeft in het horen van deze tariefen per bulk sms dan PM mij even dan stuur ik die aan u. Dit kunt u tevens bij aster zelf vragen.

bakkerl
17/05/07, 18:25
Nee, dacht het niet.
Weet dit niet zeker, moet het even navragen. Geloof dat er hoe dan ook een vast tarief wordt geheven.


Er is geen maandelijks contract, je kan per maand de dienst stop zetten.
Verder zijn er ook geen setupkosten.

Dit zijn tegenstrijdige berichten in mijn ogen. Kan er meer uitleg over komen?

asteriskfreak
18/05/07, 08:05
Het is dus inderdaad 2,5 cent per bericht per 100K blokken.
Boven de 100k is er zelfs nog meer korting mogelijk.
De bodem is 1.75 cent per bericht van boven de 1000k
Dus hoe hoger het volume hoe hoger de korting.

En ik zal ook tevens even antwoorden op bovengenoemde vragen

- Is het instellen van Sender ID (MO) mogelijk? Ja
- Aflever rapportage? Ja
- doorvoer garanties? Ja (Aantal berichten per seconde) onbeperkt
- eigen control panel/ Ja

Nogmaals bij Mollie betaald men echt veel meer, zelfs bij hoge volumes!
Wij sturen niks vanuit het buitenland of zo, alles geschiedt binnen Nederland op een professionele gateway.

Mochten jullie na aanleding van deze info nog specifieke vragen hebben, dan stuur maar een pb

groenleer
18/05/07, 08:14
- doorvoer garanties? Ja (Aantal berichten per seconde) onbeperkt

Onbeperkt bestaat niet, er is altijd een beperking, is het niet een opgelegde dan is het wel een structurele technische beperking.

Welke garanties kunnen jullie afgeven?
Is het mogelijk om 100.000 sms'jes in eens te versturen? Op de zelfde seconde? :)

asteriskfreak
18/05/07, 08:24
Er is me gezegd dat het onbeperkt is. En uiteraard zal hier ook wel een limiet in zijn. Ik zal moeten navragen wat er maximaal p/s kan worden verstuurd.

Dit zal ik vandaag horen en dan laat ik het hier weten.

Ik moet jullie het antwoord m.b.t. de snelheid p/s tot maandag schuldig blijven. Dan weet ik precieze details.
Ik zal het hier dan gelijk neerzetten. Dus nog heel even geduld.


Er is me gezegd dat het onbeperkt is. En uiteraard zal hier ook wel een limiet in zijn. Ik zal moeten navragen wat er maximaal p/s kan worden verstuurd.

Dit zal ik vandaag horen en dan laat ik het hier weten.

QBell
19/05/07, 01:14
gratos???

is dat een combi van mentos en gratis???
In dat geval wil ik wel 100.000 pakje mentos bestellen :P

bakkerl
28/05/07, 12:44
Dit zal ik vandaag horen en dan laat ik het hier weten.

Ik moet jullie het antwoord m.b.t. de snelheid p/s tot maandag schuldig blijven. Dan weet ik precieze details.
Ik zal het hier dan gelijk neerzetten. Dus nog heel even geduld.

Is er ondertussen al wat meer bekent over de details of moeten we nog een maandag wachten?

santema
28/05/07, 16:38
Beetje vreemde ondoordachte opzet lijkt me, eerst lijk je vrij zeker van jezelf, maar je begint steeds vaker met ik denk en dacht, daarnaast heb je je slechts 2475 euro verrekend in de kostprijs :).

dotnetjunkie
28/05/07, 16:44
Dit is ook gewoon een normaal commercieel aanbod, helemaal niks gratis of bijzonder aan, dus misleidende topic titel!!

asteriskfreak
03/06/07, 03:32
Ik kan dit dus niet voor de eerder genoemde prijs aanbieden.
De leverancier was vergeten te vermelden dat er een provider toeslag bij komt.
Dit maakt alles veel duurder natuurlijk.

En dotnetjunkie

Ik doe niet aan misleiding.
Als je de topic goed had gelezen dan had je kunnen lezen dat het zich om een variant ging.

En natuurlijk worden er hier commerciele berichten gepost.
Of haal jij je inkomsten alleen maar uit liefdadigheid?
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje kort door de bocht van je om gelijk over misleiding te spreken. Je had me ook even een PM kunnen sturen dan gewoon je eigen comclusies te trekken.

Maar goed discussie kan wat mij betreft gesloten worden.