PDA

Bekijk Volledige Versie : Algemene voorwaarden en factuurnummering



WDE-Services
16/05/07, 00:37
Een klein half jaar ben ik nu voor mezelf begonnen en het gaat super allemaal. Ik ben aan het uitbreiden met aanbieden van hosting. Maar nu vraag ik mij af, is het toegestaan 2 algemene voorwaarden te hebben. Dus 1 voor de service die ik al lever en één voor het aanbieden van webhosting.

Verkoop van hosting gaat via een shop, die automatisch factuurnummers aanmaakt. Is het toegestaan 2 varianten van factuurnummers te hebben lopen. Dus bijvoorbeeld;

Voor mijn bestaande services 2007001, 2007002 enz.
Voor aanbieden van webhosting 20071001, 20071002 enz.

Dit natuurlijk omdat ik mijn CRM/factureringsprogramma niet kan afstemmen op de generaties van factuurnummers in de webshop.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Erik H.
16/05/07, 00:50
Je mag verschillende nummeringen hanteren, zolang ze beiden maar opvolgend zijn en er geen "gaten" in zitten.

VinceSTM
16/05/07, 01:26
Het is voor zover ik weet toegestaan meerdere av's te hebben, al zou ik het volgende doen:

Algemene voorwaarden:
- algemene statements die voor beide zaken dienen

Aanvullende voorwaarden webhosting
Aanvullende voorwaarden service
Aanvullende voorwaarden ....

mitedo
17/05/07, 22:45
zou je niet wat meer diversiteit nemen, zodat je nooit zelf in de war komt:
bijv. 2007001 en 2007002
en
07-0001 en 07-0002 of iets dergelijks???

Marin
18/05/07, 15:19
Om overzicht te houden voor jezelf en voor de Bdienst zaou ik een tweede handelsnaam inschrijven bij de KVK, dit is gratis op deze manier kun je je webhosting zaken scheiden van de rest. Je kunt dan per handelsnaam algemene voorwaarden opstellen. Zo is voor je klanten ook duidelijk waar ze mee te maken hebben.

WDE-Services
21/05/07, 14:47
Om overzicht te houden voor jezelf en voor de Bdienst zaou ik een tweede handelsnaam inschrijven bij de KVK, dit is gratis op deze manier kun je je webhosting zaken scheiden van de rest. Je kunt dan per handelsnaam algemene voorwaarden opstellen. Zo is voor je klanten ook duidelijk waar ze mee te maken hebben.

Dat zou dan nummer 3 worden, maar is ook een idee ... bedankt voor de reacties!

Marin
21/05/07, 15:23
Dat zou dan nummer 3 worden, maar is ook een idee ... bedankt voor de reacties!

Het aantal maakt niet uit, als je voor jezelf maaroverzicht kunt houden.