PDA

Bekijk Volledige Versie : Exchange ASP script



wiekanmehelpen
14/05/07, 20:33
Beste leden,

Wie heeft voor mij exchange automatische email adres maker zoals mail2web.com??

M.V.G.,
A. Janssen

JanSmit
14/05/07, 21:50
zoek anders eens op vbscript en exchange. vbs kan je naar asp converteren

gr

jan

MediaServe
15/05/07, 00:48
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&q=adsi+exchange+create+account

Succes :)

wiekanmehelpen
16/05/07, 13:36
Dank je maar het probleem is ik kan niet goed met vb enz (wel met php en mysql en html) dus heeft nieamand al zo'n script ofzo?

Randy
16/05/07, 14:23
Dank je maar het probleem is ik kan niet goed met vb enz (wel met php en mysql en html) dus heeft nieamand al zo'n script ofzo?

Tegen uurtarief altijd... (€120,-)

wiekanmehelpen
16/05/07, 15:50
Kan niemand het gratis doen want ik wil namelijk gratis exchange email adressen weggeven dus. Of tegen vergoeding van hosting of reseller ofzo

Randy
16/05/07, 16:07
Kan niemand het gratis doen want ik wil namelijk gratis exchange email adressen weggeven dus. Of tegen vergoeding van hosting of reseller ofzo

Nee. Ik haal toch ook geen gratis brood bij de bakker? Bovendien dien je voor iedere user een CAL aan te schaffen! Dus wat is het nut van gratis?

Glenn
16/05/07, 16:27
Nee. Ik haal toch ook geen gratis brood bij de bakker? Bovendien dien je voor iedere user een CAL aan te schaffen! Dus wat is het nut van gratis?

CAL´s, licenties? Das toch niet nodig joh? :P

Ik vermoed dat meneer een mooie ISO van BitTorrent heeft getrokken incluis ene Volume License key ;)

wiekanmehelpen
16/05/07, 16:33
Ik ga da gwn doen maar dat zie je wel maar ik heb het hard nodig doet niemand het voor een reseller van:
10GB web
200GB data?

Glenn
16/05/07, 16:46
Ik ga da gwn doen maar dat zie je wel maar ik heb het hard nodig doet niemand het voor een reseller van:
10GB web
200GB data?

"Schat", hier zitten allemaal hosters dus die hebben weinig aan jouw aanbod ;)

Randy
16/05/07, 17:22
Ik wel interesse. Geef je bedrijfsgegevens maar door. (Kan ik Microsoft daar meteen blij mee maken).

wiekanmehelpen
17/05/07, 15:10
Ik heb demo licentie nu nog ga als het goed werkt enterprise licentie kopen en dan voor bedrijven gaan verhuren dus en randy doe je het voor die reseller?

Glenn
17/05/07, 15:45
Ik heb demo licentie nu nog ga als het goed werkt enterprise licentie kopen en dan voor bedrijven gaan verhuren dus en randy doe je het voor die reseller?

:D:D:D

1) Heb je zoveel geld voor een enterprise licentie?
2) Randy heeft vást interesse in die gratis webspace :D

bakkerl
17/05/07, 16:13
Ik heb demo licentie nu nog ga als het goed werkt enterprise licentie kopen en dan voor bedrijven gaan verhuren dus en randy doe je het voor die reseller?

En met een enterprice licentie mag je alleen medewerkers van je EIGEN bedrijf er op los laten. Als jij gaat verhuren aan andere bedrijven heb je een SPLA licentie nodig waarbij je per user/maand betaald.

Randy
17/05/07, 22:07
Daarom. ik doe het er nog steeds voor. Mail je bedrijfsgegevens maar, zal ik eens netwerken bij de BSA en MS.

SF-Jeroen
17/05/07, 22:44
:( Heb zo'n hekel aan die mensen die het nou weer illegaal moeten doen, terwijl anderen er goed voor moeten betalen

mitedo
17/05/07, 22:48
je zou een online popconnector kunnen maken met een catchall account. dan wat voor de @domain staat doorsturen naar een useraccount. Lijkt me niet zo moeilijk, maar werkt alleen bij webmail volgens mij.

®on
18/05/07, 00:57
Gaat nergens over.

@TS: aanvragen op deze manier zijn niet welkom op WHT.