PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke moederbord past in deze behuizing ?



zakariae
09/05/07, 20:31
Beste WHT'ers,


Ik heb kort geleden een 19" behuizing gekocht, met een 150W voeding. zie foto's.
Nu wil ik een moderbord erin zetten, maar ik weet niet welke type ATX/M-ATX erin past.
Ik heb net een ATX moederbord erin gestopt voor test, de moederbord paste wel in, ook vast geschroefd. alleen de pci aansluitingen kon ik niet gebruiken omdat die verder komen dan de pci uitgang van de kast.

Nu is mijn vraag of de volgende moederbord wel erin past: "MSI K9N6SGM-V". zie foto. http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1086&maincat_no=1#
en hoe zit het met de audio aansluitingen aan de achterkant, past dat wel op een 1u server ?


Ik hoop wat antwoorden te krijgen

Met vriendelijke groet,

Zakariae

Nielsvk
09/05/07, 20:54
Misschien ook handig om specs. nummer van de behuizing erbij te zetten?:D

dennis0162
09/05/07, 21:14
Het pci geval kan je oplossen met een Riser Card http://www.mini-box.com/s.nl/it.A/id.290/.f?category=18 zoiets je hebt er ook nog met een stukje kabel ertussen geloof ik.

En de audio aansluitingen gewoon een stuk aan de achterkant eruit halen van de case.

zakariae
09/05/07, 21:24
Bedankt allemaal voor de posts !

Nivko : Er staat niets op de kast.
dennis0162 : de Riser Card heb ik al gekregen bij de kast, maar wanneer ik die op de ATX moederbord zet, dan komt het een paar cm's verder dan de gat in de kast.

Alvast bedankt

crazycoder
09/05/07, 21:31
Met een ijzerzaag in de hand past alles :) Heb al topics gezien van mensen die daar de geluid, printer en andere overbodige connectoren weg hadden gehaald.
Wanneer je dat doe is het overigens geheel en al op eigen risico.

Als ik jou was zou ik beginnen met een echt server bord en niet met een of ander desktop bordje. Kost iets meer, maar dan heb je ook wat..

wutr
09/05/07, 21:31
is micro-ATX niet backwards compatible met ATX qua "schroefgaten"?

4U-Web
10/05/07, 12:11
is micro-ATX niet backwards compatible met ATX qua "schroefgaten"?

Klopt