PDA

Bekijk Volledige Versie : niet bekend in WHOis



Slimmy
08/05/07, 22:56
Graag zou ik jullie iets willen vragen. Ik zou graag een website opzetten maar wil absolute niet mijn gegeven online gekoppeld aan die website. Ik wil dus eigenlijk een hosting die dat voor me kan overnemen. Ik weet dat die er zijn en heb zelf al ooit contact met een dergelijk bedrijf gehad maar ben helaas de naam vergeten.

Kunnen jullie me misschien helpen?

Bedankt

BsHosting
08/05/07, 23:00
iedere hoster waaronder wij kunnen dat voor je regelen.
uiteraard wordt er dan wel een contract getekend waarin staat dat de naam jou eigendom is.

SF-Jeroen
08/05/07, 23:30
Jup, dan komt het op naam van de hoster te staan over het algemeen, kan elke hoster doen

Bullcat
09/05/07, 00:34
Totaal geen probleem ermee hier, en net zoals voorgangers zeggen kunnen we het allemaal wel.

Ramon Fincken
09/05/07, 00:43
De grap is, of de reden legitiem is ;)

Pinocchi
09/05/07, 09:32
kan natuurlijk ook altijd nog een .nu domein naam nemen, die laten de whois gegevens ook niet zien

DutchTSE
09/05/07, 10:11
Uiteraard zal er, indien er juridische problemen zijn, alsnog je naam en adresgegevens (na bevel) aan de desbetreffende instantie worden gegeven.. indien je de domeinnaam voor minder-legale dingen wilt gebruiken schiet je er alsnog niks mee op.

En dat vergeten mijn collega's hierboven te vermelden ;)

BsHosting
09/05/07, 10:14
@ dutchtse

Vandaar dat ik contract vermelde dat is voor de klant het bewijs dat de naam wel van hem is.
en voor ons en een evt rechter ivm calimiteiten dat de naam van ons er in staat i.o.v. de klant

Bcis Webhosting
09/05/07, 10:15
lijkt mij dat je dat in je algemene voorwaarden zet en dat je een contract opstelt waar dat al in staat?

of ben ik zo slim opeens?

Slimmy
09/05/07, 10:17
Uiteraard zal er, indien er juridische problemen zijn, alsnog je naam en adresgegevens (na bevel) aan de desbetreffende instantie worden gegeven.. indien je de domeinnaam voor minder-legale dingen wilt gebruiken schiet je er alsnog niks mee op.

En dat vergeten mijn collega's hierboven te vermelden ;)


Dat is ook helemaal geen probleem. Ik wil gewoon bepaalde meningen op deze nieuwe site verkondigen en wil dan natuurlijk niet dat iedere jan *** meteen mijn adresgegevens heeft als er iets op de site staat wat hem niet aanstaat.

Het is niet dat ik totaal anoniem wil zijn en ik kan goed begrijpen dat dat ook niet gaat en dat is ook maar goed. Uiteindelijk moet de webmaster natuurlijk door justitie te achterhalen zijn maar niet door iedereen die de WHOis gegevens opzoekt.

t.bloo
09/05/07, 12:13
justitie kijkt toch niet naar de domeinnaam, maar naar het IP waar iets op draait en gaat rechtstreeks naar de provider. een domein naam is maar een labeltje natuurlijk.


(uiteraard kunnen wij ook adresgegevens uit de whois houden)