PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoeveel vertrouwen heb je in het bedrijfsplan van h4f?



blackberry
08/05/07, 16:49
Zie topic: http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/117338-discussie-over-prijzen-inkoop-van-diensten-producten.html

Stewie
08/05/07, 16:54
Duidelijke poll :lovewht:
Wel grappig hoeveel een nieuwe forumgebruiker zoveel los kan maken :)

blackberry
08/05/07, 16:56
Haha nee, maar ik vind het gewoon een leuke discussie. In deze heb ik in ieder geval genoeg kennis om te kunnen zeggen dat er een paar fouten in zijn plan zitten/zaten en dat hij gewoon slecht rekening lijkt te houden met bepaalde dingen.

Al valt 't me wel op dat Remon Akkermans vandaag al 3x met mijn theoriëen is gekomen een paar posts later. Maar laat ik dat als compliment zien (H)
Of misschien moet ik het zien als schending van auteursrecht...:rolleyes: wie betaalt mijn advocaat? :cool: :D

Swiftway-UK
08/05/07, 17:07
Al valt 't me wel op dat Remon Akkermans vandaag al 3x met mijn theoriëen is gekomen een paar posts later.

hmmm, kan toeval zijn, ik werk ook nog tussendoor bij het opstellen van een post op WHT en mis vaak heel wat posts die tussendoor gepost worden, zo een post staat vaak een tijdje open voordat ik op verzenden klik. :)

trebbor
08/05/07, 17:19
Uiteraard geen vertrouwen. :lovewht:

crazycoder
08/05/07, 17:33
Dat maakt toch niets uit.. Als hij/zij er zelf maar vertrouwen in heeft..

t.bloo
08/05/07, 17:47
is er een bedrijfsplan dan? :D


overigens was er enige dagen geleden nog zo'n knul (server00 ofzo) die ook zogenaamd het gat in de markt gevonden had.


Maar je weet het he:


Wie peanuts wil betalen, moet met apen werken.

AlfaHosting
08/05/07, 18:17
is er een bedrijfsplan dan? :D


overigens was er enige dagen geleden nog zo'n knul (server00 ofzo) die ook zogenaamd het gat in de markt gevonden had.


Maar je weet het he:

Ik denk dat het gat in de markt was dat hij student is :) want daar is nooit antwoord op gekomen.

groenleer
08/05/07, 21:02
Ik mis de optie's ik heb vertrouwen en ik heb veel vertrouwen en de optie: Geef die jongen een paar miljoen.

Om heel eerlijk te zijn, ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in, zeker vanwege zijn sterke wil om producten tegen kostprijs van leveranciers te willen inkopen.

Wordt dan zelf leverancier. Als er een laag tussen jou en de bron zit, zal die laag ook winst willen maken. Gun hem dat of ellimineer de hele laag door het zelf rechtstreeks bij de bron in te kopen.

snaaps
09/05/07, 08:47
Totaal kansloos.

heb niet eens het hele topic gelezen, het begon mij een beetje te iriteren.
maar goed hij komt er vanzelf wel achter....

swedendedicated
09/05/07, 12:13
Waar is de optie; zeer veel vertrouwen?

j/k :) zo kansloos als az

h4f
09/05/07, 12:15
Zie topic: http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/117338-discussie-over-prijzen-inkoop-van-diensten-producten.html

Humor, heb jij een bedrijfsplan gezien dan?


Ik denk dat het gat in de markt was dat hij student is :) want daar is nooit antwoord op gekomen.

Het onderwijs nivo moet wel erg laag zijn indien een student (HBO en hoger) onhaalbare op de proppen komen.

DutchTSE
09/05/07, 17:45
Het onderwijs nivo moet wel erg laag zijn indien een student (HBO en hoger) onhaalbare op de proppen komen.
Dat zegt dus meer over jou dan over wat anders?

SF-Jeroen
09/05/07, 17:51
Ja, ik snapte de zin ook niet.... onhaalbare op de proppen komen?

frvge
09/05/07, 18:01
Humor topic :) Bijna even leuk als de 'Leuke emails'-topic.

Triloxigen
09/05/07, 23:12
Het onderwijs nivo moet wel erg laag zijn indien een student (HBO en hoger) onhaalbare op de proppen komen.

Onderwijsniveau
Met eau en samengevoegd.

Ik geloof er niks van dat je HBO hebt gedaan en daarnaast heeft studie weinig te maken met het succesvol opzetten van een bedrijf.

DutchTSE
09/05/07, 23:26
Onderwijsniveau
Met eau en samengevoegd.

Ik geloof er niks van dat je HBO hebt gedaan en daarnaast heeft studie weinig te maken met het succesvol opzetten van een bedrijf.
hij bedoeld waarschijnlijk het uitdenken van het concept.. en daar is hij blijkbaar ook niet in geslaagd ;)

Spyder01
10/05/07, 00:45
Ik zit vandaag ziek thuis, dus kon lekker meelezen en bij blijven in het bedoelde topic. Ik kan er wel om lachen, als duurt het topic me nu toch echt te lang.

Ieder zijn of haar ding. Als iemand er zelf het volle vertrouwen in heeft, tja, wie ben ik dan om het af te kraken. Dat doen jullie wel :p

Nee even serieus, toen ik zijn post in het aanvraagboard zag staan toen had ik al door: ik hoef niet te reageren, want ik zit niet in het budget segment. Toen ik verder las, dacht ik: als budgethoster hoef je ook niet te gaan reageren, want je snijdt jezelf mal in de vingers.

Maar goed... Leven en laten leven. Iemand denkt er te makkelijk over, dan kunnen we alleen maar hopen dat zo iemand gewoon in gaat zien dat het te "te" is wat hij/zij vraagt.

DennisWijnberg
11/05/07, 15:12
hij bedoeld waarschijnlijk het uitdenken van het concept.. en daar is hij blijkbaar ook niet in geslaagd ;)

Hij bedoeld? Hij loopd? Hij rend? Hij werkd?

ActiveRoot
12/05/07, 23:43
Hier ook geen vertrouwen. De berekeningen qua kostprijs kloppen voor geen meter, dat kan iedereen die zich ook maar een beetje heeft verdiept in de hostingmarkt zien.

Vind het eigenlijk geen 2 topics waard. Laat hem toch vooral zijn "bedrijfsplan" uitwerken. Over een paar maanden zien we de topics met problemen wel verschijnen ;)

Of hij is natuurlijk veel slimmer dan wij allen bij elkaar en lacht hij ons vierkant uit als hij in de quote 500 staat.

Ik gok op het eerste though...

crazycoder
13/05/07, 08:08
Vind het eigenlijk geen 2 topics waard. Laat hem toch vooral zijn "bedrijfsplan" uitwerken. Over een paar maanden zien we de topics met problemen wel verschijnen ;)

Of bij "webhostingbedrijf te koop" :p

phreak
13/05/07, 12:02
Of bij "webhostingbedrijf te koop" :p

Als het überhaubt al van de grond komt..