PDA

Bekijk Volledige Versie : Mail formulieren



BlackHorse
03/05/07, 09:12
Ik zoek een dienst waar ik gratis mail formulieren kan laten maken. Het gaat in mijn geval om een bestel formulier.

EHS-Jerre
03/05/07, 09:23
een online mail scriptje?

BlackHorse
03/05/07, 10:05
een online mail scriptje?

Wil graag een site die de dienst gratis aanbied.

pietjeprik
03/05/07, 11:03
Laat het doen door een hobbyist (zoals ik). Meestal is dit een uurtje werk. Zet het daarna op een php servertje en het zal werken :-)

Dus als ik me niet vergis wil je zelf een script maken, die je dan kan gebruiken voor je klanten indien zij een mailing scriptje wensen te hebben op hun website.

BlackHorse
03/05/07, 11:10
Laat het doen door een hobbyist (zoals ik). Meestal is dit een uurtje werk. Zet het daarna op een php servertje en het zal werken :-)

Dus als ik me niet vergis wil je zelf een script maken, die je dan kan gebruiken voor je klanten indien zij een mailing scriptje wensen te hebben op hun website.

Ik zoek iets waarmee ik mijn klanten iets kan laten bestellen bij ons.

crazycoder
03/05/07, 11:28
Download een GRATIS winkelscript. Of een GRATIS formulier- script. Via hotscripts en sourceforge kan je er meer dan genoeg downloaden.

Marin
03/05/07, 12:49
ja, voor niets gaat de zon op maar bij sites als hotscripts.com kun je wel wat vinden. Je ontkomt er niet aan die zelf aan te passen, met een klein beetje html en php kennis is dit niet zo'n probleem. En anders idd even lief iemand aankijken, met een uurtje is zo'n script wel klaar...

Maxhost
03/05/07, 13:25
<knip>Ongewenste reclame.