PDA

Bekijk Volledige Versie : cPanel/WHM 11 nu beschikbaar in "CURRENT TREE"



R.O.N.E
03/05/07, 02:37
Vanaf vandaag is cPanel/WHM 11 beschikbaar in "CURRENT TREE"

http://blog.cpanel.net/?p=10

®on
03/05/07, 08:53
Iemand die 'm al heeft draaien? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Spyder01
03/05/07, 10:19
Iemand die 'm al heeft draaien? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Kan je één ding zeggen: Hij is gaaf! Ziet er erg gelikt uit, moderner, mooier... Alleen de werking nog even goed bestuderen of het allemaal gaat zoals het gaan moet.

dreamhost_nl
03/05/07, 16:19
Volgens mij toch nog niet stabiel genoeg om op een productieserver te draaien.
Nog net iets te veel "kinderziektes"...

mvdster
03/05/07, 16:56
Heb cPanel 11 nu op een test vps draaien. Ziet er nice uit, alleen nog een probleempje met de WHM theme in IE7....

R.O.N.E
03/05/07, 18:10
Heb cPanel 11 nu op een test vps draaien. Ziet er nice uit, alleen nog een probleempje met de WHM theme in IE7....

wat voor probleem als ik vragen mag? heb zelf geen problemen.

mvdster
03/05/07, 18:30
Ik krijg een mengelmoes van whm 10 en 11 door elkaar. Het rechtergedeelte van whm valt weg. In FireFox geen problemen.

R.O.N.E
03/05/07, 20:33
Ik krijg een mengelmoes van whm 10 en 11 door elkaar. Het rechtergedeelte van whm valt weg. In FireFox geen problemen.



Misschien je tijdelijke internet bestanden even legen??

Geert-Jan
03/05/07, 21:23
Kan niet zeggen dat het nu zo'n vooruitgang is..... :s
Wat mooie kleurrijke iconen, letter type's ( grote's) worden door elkaar gebruikt, de linker menu balk is dezelfde oude tekst met en ander icoontje...

door het oude met wat nieuwe icoontjes te gebruiken is het eerser een rommelpotje geworden....
Overige werkt verder wel allemaal goed.

Spyder01
04/05/07, 01:19
Kan niet zeggen dat het nu zo'n vooruitgang is..... :s
Wat mooie kleurrijke iconen, letter type's ( grote's) worden door elkaar gebruikt, de linker menu balk is dezelfde oude tekst met en ander icoontje...

door het oude met wat nieuwe icoontjes te gebruiken is het eerser een rommelpotje geworden....
Overige werkt verder wel allemaal goed.

Als je een andere skin kiest, ziet de linker menubalk er ook een stuk frisser uit. Dan krijgt heel cPanel een nieuw fris uiterlijk.

xYnta
04/05/07, 01:52
Wij hadden em al draaien op onze eigen server (test server). Ziet er heel erg goed uit! Onze servers hebben als update setting Current dus bij de update van vannacht zullen ze allemaal wel op cPanel 11 uitkomen.

mvdster
04/05/07, 11:04
Misschien je tijdelijke internet bestanden even legen??

Al gedaan natuurlijk. Ook is trouwens easyapache2 nog bugged (zit ook alleen in de EDGE release). Altijd handig zo'n VPS om te testen.....

wv-
04/05/07, 11:11
Al gedaan natuurlijk. Ook is trouwens easyapache2 nog bugged (zit ook alleen in de EDGE release). Altijd handig zo'n VPS om te testen.....

Er is nu toch een easyapache3 daarvoor? De easyapache zit inderdaad pas in de volgende update, eind deze maand

®on
04/05/07, 11:29
Er is nu toch een easyapache3 daarvoor?
Klopt. (http://forums.cpanel.net/showpost.php?p=302264&postcount=3)

R.O.N.E
04/05/07, 12:33
Er komt een easyapache 3.....deze is er dus nog niet. Ook niet in EDGE.

wv-
04/05/07, 12:39
Daarom zit er nog altijd easyapache1 in CURRENT en staat er eind deze maand een update gepland voor easyapache3, CURRENT zal dus gewoon easyapache2 overslaan, omdat deze niet goed werkt.

Domenico
04/05/07, 13:26
Werkt goed hoor, geen enkele problemen tot nu toe behalve dat op een server TLS niet meer werkte en ik even de juiste permissies en ownership moest instellen.

chgrp mail /var/cpanel/ssl/exim/exim.key /var/cpanel/ssl/exim/exim.crt
chmod 640 /var/cpanel/ssl/exim/exim.key /var/cpanel/ssl/exim/exim.crt

De developers weten er nu ook van.


Oja wel even iedere user gebruik laten maken van x3 met de X Skin Migration Wizard . :)