PDA

Bekijk Volledige Versie : Compagnon gezocht



24x7group
02/05/07, 23:13
Moderators : Als deze post niet in de juiste rubriek staat, Mijn excuses daarvoor en/of jullie hem dan in de juiste rubriek wil zetten.


Beste,

Ik wil al een tijd een hosting bedrijfje willen beginnen, ik heb hiervoor wel de basis kennis maar ik kom nog aardig wat te kort.

Daarom wil ik via deze weg vragen of er iemand is die samen met mij een hosting bedrijf wil beginnen, en die ook nog geen hosting bedrijf hebt.

Woon je in de omgeving Zuid holland (rotterdam eo)
Gemotiveerd om een bedrijfje te starten.
Kennis van webhosting etc.

Stuur me dan eens een mail.

Mvg,

Roy

Xanno
02/05/07, 23:24
Wat kan je zelf, wat ga je inbrengen in het bedrijf, wie word de eigenaar ? iets meer info!

DutchTSE
03/05/07, 03:37
Ik zou zeggen huur eerst zelf eens een VPS/dedicated server/colocated server en ga eens aan de slag om eerst voor jezelf website's te hosten, neem daarna je ouders en buren als klant en als je er dan echt klaar voor bent, dan kun je een bedrijf starten.

Je vraag lijkt hetzelfde als dat mijn neefje van 10 naar me toe zou komen 'mag ik je compagnon worden? Ik weet wat hosting is maar verder mag jij het doen!' ;)

notebookadvies
03/05/07, 10:50
Wat onderscheid jou van al die andere? Vraag je dat eens af?

En waarom zeg je bedrijfje? Neem je het niet serieus dan? Gewoon bedrijf! ;)
Ik heb overigs nog wel een server ergens liggen die even ter colo kan, maargoed… daar zal ik vast niet de enige mee zijn :)

24x7group
03/05/07, 17:18
Xanno :

zelf heb ik ervaring met domainen registreren, linux installeren op servers.
Eigenlijk de basis, ik heb voor mijn eigen website's een reseller acount en registreer zelf me domainen.

DutchTSC
Dat is het probleem ik heb al website's zelf en heb een paar kleine klantjes die bij mij op de acount staan.. Daarom wil ik het juist wat groter aanpakken.

notebookadvies

Ik heb zeker leuke idee'n die ik kan toepassen, daarom weet ik zeker dat ik onderscheid kan maken.

Bedrijfje in plaats van bedrijf : Omdat je klein begint dan is het nog een tje in mijn ogen.

En een server is geen probleem heb ik zelf ook wel liggen en kan hem ook onderbrengen bij we-dare, maar bedankt voor het aanbod.

Mvg,

Roy

Marin
03/05/07, 17:36
Hoi,

Ik vind wel dat je wat concreter moet zijn.
Ik heb zeker leuke idee'n die ik kan toepassen, daarom weet ik zeker dat ik onderscheid kan maken. vind ik maar vaag...

En daarnaast sluit ik me aan bij de vraag van Xanno:
Wat kan je zelf, wat ga je inbrengen in het bedrijf, wie word de eigenaar ? iets meer info!

In het nederlands is het overigens "domeinen" :D

notebookadvies
03/05/07, 20:55
Xanno :

zelf heb ik ervaring met domainen registreren, linux installeren op servers.
Eigenlijk de basis, ik heb voor mijn eigen website's een reseller acount en registreer zelf me domainen.

DutchTSC
Dat is het probleem ik heb al website's zelf en heb een paar kleine klantjes die bij mij op de acount staan.. Daarom wil ik het juist wat groter aanpakken.

notebookadvies

Ik heb zeker leuke idee'n die ik kan toepassen, daarom weet ik zeker dat ik onderscheid kan maken.

Bedrijfje in plaats van bedrijf : Omdat je klein begint dan is het nog een tje in mijn ogen.

En een server is geen probleem heb ik zelf ook wel liggen en kan hem ook onderbrengen bij we-dare, maar bedankt voor het aanbod.

Mvg,

Roy

Heb je dan wat voorbeelden van je website's?
Zijn dat al grote websites? Of meer het blog type met 10 bezoekers per maand? (you get my drift ;))

En inderdaad, welke markten wil je gaan bedienen? Heb je al een ondernemersplan? Ookal heb je geen financiƫle hulp nodig van de bank ... het blijft best handig ... omdat zon plan je toch verplicht naar (bijna) alle aspecten te kijken, zo ook verzekeringen... :)

bman
03/05/07, 20:58
Ik wil wel, neem even contact op.