PDA

Bekijk Volledige Versie : Bep. Bestanden worden niet aangemaakt



Graphicious
27/04/07, 18:22
Hallo,

Ik denk een half jaar geleden waren er een paar problemen met mijn forum, waarop ik besloot hem te herinstalleren (IPB), echter, ik stuitte op een error, en die error heb ik er nog steeds niet uitgekregen. Ik heb al verschillende versies gebruikt, en verscheidene mensen hebben geprobeerd het te installeren, maar toch krijg ik telkens dezelfde error. Het is een file die mist, die file moet aangemaakt worden bij het installeren van het forum. Kan dit komen door mijn webhost?

De error:
IPB WARNING [2] load_template() [function.load-template]: Unable to access /home/graphic/domains/graphicious.nl/public_html/forums/cache/skin_cache/cacheid_2/skin_global.php (Line: 1362 of /sources/ipsclass.php)
IPB WARNING [2] load_template(/home/graphic/domains/graphicious.nl/public_html/forums/cache/skin_cache/cacheid_2/skin_global.php) [function.load-template]: failed to open stream: No such file or directory (Line: 1362 of /sources/ipsclass.php)

NDIS
27/04/07, 19:37
Al gekeken in de dir of de bestanden bestaan de ja of de nee. Zo nee, al gekeken of je de bestanden zelf kunt uploaden in de dir ?

Graphicious
28/04/07, 16:55
Ze bestaan niet, het is de bedoeling dat die tijdens het installeren worden aangemaakt.

Bcis Webhosting
28/04/07, 16:56
Ze bestaan niet, het is de bedoeling dat die tijdens het installeren worden aangemaakt.

dan zou je ze dus zelf kunnen uploaden en veel kans iss de fout dan weg