PDA

Bekijk Volledige Versie : Gevraagd: SR1200 1u doos



rida
26/04/07, 11:56
Hello allemaal,

ik heb een mooie intel sr1200 1u doos, maar heb er geen rails voor..helaas kunnen er geen universele rails op..

heeft iemand deze toevallig liggen of een server met deze rails?

alvast bedankt!

rida

wutr
26/04/07, 12:16
Hallo,

De rails die je zoekt kan ik je denk ik leveren, maar ik moet nog even kijken of ik hem nog uit een oude voorraad krijgen kan (dingen worden niet meer gemaakt, vandaar dat ze zo moeilijk verkrijgbaar zijn!). Als je interesse hebt hoor ik het graag.

mvg,

wutr

rida
26/04/07, 12:25
Hallo,

De rails die je zoekt kan ik je denk ik leveren, maar ik moet nog even kijken of ik hem nog uit een oude voorraad krijgen kan (dingen worden niet meer gemaakt, vandaar dat ze zo moeilijk verkrijgbaar zijn!). Als je interesse hebt hoor ik het graag.

mvg,

wutr

dank je, hoeveel kosten ze en binnenwelk termijn kan je ze leveren?

wutr
26/04/07, 12:44
Voor de prijs moet ik even kijken, maar voor zover ik weet kan ik ze tegenwoordig niet meer uit europa krijgen, dus komen ze uit de VS of Canada wat de kosten / levertijd aardig omhoog zal krikken. Ik zal direct voor je kijken of ik via contacten in de US nog wat kan regelen!
Het zou overigens wel prettig zijn als je even een budget en termijn waarin het binnen moet zijn vermeldt, dan kan ik (bij meerdere opties) een goede keuze maken.

rida
26/04/07, 12:57
Voor de prijs moet ik even kijken, maar voor zover ik weet kan ik ze tegenwoordig niet meer uit europa krijgen, dus komen ze uit de VS of Canada wat de kosten / levertijd aardig omhoog zal krikken. Ik zal direct voor je kijken of ik via contacten in de US nog wat kan regelen!
Het zou overigens wel prettig zijn als je even een budget en termijn waarin het binnen moet zijn vermeldt, dan kan ik (bij meerdere opties) een goede keuze maken.

Ik heb de vraag neergelegt bij aantal bedrijven die aan het uitzoeken zijn, budget laat ik nog in het midden dat is dan waar ook mijn keuze kan uitmaken.
wanneer? zo snel als mogelijk :)

wutr
26/04/07, 13:31
Heb even contact gelegd en kreeg te horen dat het in US en Canada (bij de meer betrouwbare bedrijven) al zo'n 130 dollar kost, exclusief verzendkosten. Daar komt dan nog BTW en alles overheen bij import naar Nederland. Als ik iets goedkopers vind hoor je het!

rida
26/04/07, 13:49
Heb even contact gelegd en kreeg te horen dat het in US en Canada (bij de meer betrouwbare bedrijven) al zo'n 130 dollar kost, exclusief verzendkosten. Daar komt dan nog BTW en alles overheen bij import naar Nederland. Als ik iets goedkopers vind hoor je het!

oke dats goed, bedaankt voor je moeite. binnen welk termijn kunnen ze leveren?

wutr
26/04/07, 14:59
oke dats goed, bedaankt voor je moeite. binnen welk termijn kunnen ze leveren?

Wat de levertijd is kan ik zo snel niet zeggen, maar via airmail zou het binnen twee weken wel moeten kunnen lijkt me!