PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhostbedrijf TKA in oosten des lands



Anoniem
24/04/07, 21:44
Te koop aangeboden goed lopend hosting/online backup bedrijf, wij zijn geen budget hoster m.a.w. trouwe klantenkring, het bedrijf wordt verkocht omdat het steeds moeilijker wordt om dit met andere werkzaamheden te combineren.

185 paketten van gemiddeld 99,= p/jaar
5 reseller paketten
350 domeinnamen totaal
1 Dell 2850 dual xeon met 4 scsi in raid 5
1 Dell 1425 voor online backup
1 zelfbouw server voor replicatie online bakcup
1 3-com 24 poorts switch
1 Zyxel 5
1 Zyxel 3
Hardware is ongeveer 2 jaar oud

Colo bevindt zich in Haarlem bij Leaseweb waar wij de beschikking hebben over een half rack, deze is voor een jaar gehuurd.

Totaal omzet zal dit jaar ongeveer 14.000,= zijn.

Graag allen serieuze reactie's

Ryan Kalkhoven
24/04/07, 22:28
Kunt u aangeven welk control panel wordt gebruikt en welk OS?
Is er uitgebreide administratie beschikbaar van pakketten en financiele zaken?

Randy
24/04/07, 22:40
Winstpercentage zou ook makkelijk zijn. Omzet is weinig zeggend. Moest echt 2x lezen of de 14K echt per jaar was ipv per maand. Wanneer is de onderneming opgericht?

Martijn P.
25/04/07, 00:14
Ik snap even niet goed hoe je aan 14k omzet komt, je zegt namelijk:


185 paketten van gemiddeld 99,= p/jaar

Dit alleen al levert ruim 18k omzet op, 20% meer dan de genoemde 14k. Bij deze 18k zouden de genoemde reseller pakketten nog boven op komen.

Hoe zit dit? Hoe kom je aan het 14k omzetcijfer?

Anoniem
25/04/07, 08:14
- Winstpercentage is heel simpel neem het aantal domeinnamen en kijk wat de colocatie kost en je weet wat het per jaar opleverd.

- controlpanel die wij gebruiken is Ensim pro X, eigen administratie pakket waarin netjes wordt bijgehouden wanneer welke klant gefactureerd moet worden.

- Ik geef heel duidelijk aan dat het een gemiddelde van het aantal paketten zal zijn dit houdt niet in dat het exact is, onze goedkoopste paketten bedragen 50,= per jaar en de duurste op dit moment ongeveer 180,= per jaar, echter er zitten ook een paar gratis (sponsor) site's tussen, voor alle duidelijkheid omzet zal dit jaar ongeveer 14.000 zijn.

PerryKniest
25/04/07, 09:57
Hoeveel klanten heeft het bedrijf totaal?
En zit er ook een groei in of nemen de klanten af?

Anoniem
25/04/07, 10:29
op dit moment ongeveer 70 klanten, het betreft een bloeiend bedrijf, dat is ook de reden van verkoop omdat het niet meer te combineren valt.

Swiftway-UK
25/04/07, 15:41
Wij hebben serieuze interesse, graag contact opnemen met remon [AT] swiftnoc [punt] com

V v Zuydewijn
26/04/07, 13:25
Wij hebben interesse maar zijn meer benieuwd naar de omzet van vorig jaar / eerste kwartaal dit jaar. De verwachte omzet van dit jaar is niet echt interessant. Bij een overname wordt niet betaald voor te realiseren omzetten, alleen voor gerealiseerde. :)

Anoniem
26/04/07, 13:46
Heel simpel als er geen klanten bij komen zal de omzet over het jaar 2007 12.000 bedragen. (alles is op jaarcontract)

santema
26/04/07, 14:03
En de omzet van vorig jaar?

Anoniem
26/04/07, 14:50
Is helaas niet appart weer te geven omdat in die omzetgroep ook het designwerk zit.

FransVanNispen
28/04/07, 01:41
Beste,

Wij zijn erg geïnteresseerd in de overname van zowel de klanten als de hardware. Ik zou graag wat meer detail per PM of email willen ontvangen.

- De extacte specs van de servers (RAM, CPU's, grootte van de schijven)
- Soort klantenkring (alleen particulier, voornamelijk zakelijk, ...)
- Hoe is de mix van domeinen (NL,COM,...) en waar zijn ze ondergebracht
- Kosten en afspraken omtrend de colo bij Leaseweb
- Hoe lang bestaat het bedrijf al?

slvdn
02/05/07, 14:16
- Ik geef heel duidelijk aan dat het een gemiddelde van het aantal paketten zal zijn dit houdt niet in dat het exact is, onze goedkoopste paketten bedragen 50,= per jaar en de duurste op dit moment ongeveer 180,= per jaar, echter er zitten ook een paar gratis (sponsor) site's tussen, voor alle duidelijkheid omzet zal dit jaar ongeveer 14.000 zijn.

dan ben je dus wel een budget hoster

Inmeso
02/05/07, 14:35
ook ik zou graag meer informatie ontvangen op d.terlouw [AT] inmeso.nl

Anoniem
02/05/07, 14:39
Op dit moment ben ik met een aantal serieuze partijen in onderhandeling, en verwacht met 1 van deze partijen er wel uit te komen. mocht dit niet het geval zijn zal ik de mensen die een serieuze reactie hebben geplaatst alsnog berrichten.

jeffrey
04/05/07, 14:27
Beste,

mocht u er niet uit komen met deze partijen zou ik graag informatie ontvangen.
Skyberate Internet Services is een hostingbedrijf welke ook in het oosten van het land is gevestigd.

WebXtrA-Rámon
06/05/07, 21:02
Hier is ook nog interesse.

PerryKniest
13/05/07, 14:54
Beste,

Wij zijn erg geïnteresseerd in de overname van zowel de klanten als de hardware. Ik zou graag wat meer detail per PM of email willen ontvangen.

- De extacte specs van de servers (RAM, CPU's, grootte van de schijven)
- Soort klantenkring (alleen particulier, voornamelijk zakelijk, ...)
- Hoe is de mix van domeinen (NL,COM,...) en waar zijn ze ondergebracht
- Kosten en afspraken omtrend de colo bij Leaseweb
- Hoe lang bestaat het bedrijf al?

Graag hier ook deze informatie en de exacte hostingpakketten/prijzen per email. info @ kniestmultimedia.nl

Mark17
15/05/07, 23:40
Hier ook graag meer informatie per email. info@streamservice.nl