PDA

Bekijk Volledige Versie : server plaatsen zonder railsen



Dataleecher
18/04/07, 20:59
Vandaag kwam de behuizing voor mijn server binnen, chieftec 110s-w
Hier zitten echter geen rails aansluitingen op en ook de oortjes ontbreken.

Het datacenter waar ik deze server wil plaatsen heeft geen regels wat betreft het plaatsen, enkel dat deze niet op de server van een ander mag "leunen".

Heeft iemand voor mij een oplossing wat betreft het ophangen van de server?
Het liefst hang ik hem morgen al op, een rails kopen is in dat geval geen oplossing meer, dat duurt minstens een week.
Ik zat zelf al te denken aan het maken van verloopjes en die aan de zijkant van de kast vastmaken.

Jesperw
18/04/07, 21:02
Je kunt gewoon een minkels plankje gebruiken. Die gebruiken wij ook voor servers zonder rails. Zo kun je 'm er toch uitschuiven. Zo'n plankje is maar 1 'blokje' hoog. (1CM +/-). Ze kosten tussen de 30 en 50 euro. Elke coloboer verkoopt ze.

Door die 'verloopjes' vast te maken zal je kast of gelijk op de grond terecht komen, of heel erg gaan doorhangen (door metaalmoeheid).

Dataleecher
18/04/07, 21:05
Bedankt voor je reactie.
Kan ik dit bij redbus te amsterdam verkrijgen ?

Wildknaap
18/04/07, 22:17
Het is wellicht het beste wanneer je de bijbehorende rails bestelt, helemaal niet duur, 31,90 euro. Het gaat om de Chieftec UNC-26-1U Slidingrail-kit, die je bijvoorbeeld hier kunt bestellen: azerty.nl/producten/product_detail/?ID=10582

1 weekje kun je toch wel wachten, je hebt er veel plezier van :)

Sorcer
18/04/07, 22:19
Bedankt voor je reactie.
Kan ik dit bij redbus te amsterdam verkrijgen ?

Zoals ze hierboven al vermelden, even contact opnemen met je coloboer, en anders even bellen met Redbus.