PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting voor domeinen.



Rimonet
13/04/07, 11:09
Hallo ,

Ik ben dus helemaal nieuw hier op dit forum en heb gelijk even een vraagje voor jullie.
Aangezien ik ga starten met de in en verkoop van domeinnamen ben ik op zoek naar hosting.
De bedoeling is dat ik alleen domeinnamen ga hosten,dus geen complete websites.
Voor elke domeinnaam die ik toevoeg op mijn hostingpakket maak ik een kleien pagina met een contactformulier.
Nu zoek ik dus hosting waar ik onbeperkt domeinen kan toevoegen,of in ieder geval heel veel,onbeperkt is natuurlijk niet mogelijk.
Wat raden jullie mij aan,een shared hosting waar ik 999 domeinen kan toevoegen of een reseller pakket.
En ik zie ook dat in de US de hosting paketten heel goedkoop zijn,is dit aan te raden,het gaat natuurlijk voor mij alleen om domeinen en geen zakelijke sites.
Als ik wat reakties en tips van jullie heb gekregen zal ik een aanvraag plaatsen in het daarvoor bestemde topic.
Alvast hartelijk dank.

swedendedicated
13/04/07, 11:22
us is goedkoop maar vaak is support daar ook goedkoop ;-) ik zou gewoon een hosting pakket nemen met 999 domeinnamen

jouwnaam
13/04/07, 11:42
Misschien heb ik een handig idee voor je.
Neem 1 domein voor alleen het contactformulier; welk domein maakt niet uit als het maar van jou blijft. Voeg vervolgens alle domeinen die je te koop aan biedt aan dit domein toe als alias (ook wel Domain Pointer). Op die manier hoef je maar 1 keer het contactformulier uit te werken. Via PHP kun je namelijk kijken over welk domein het gaat.

Rimonet
13/04/07, 11:49
Dat is inderdaad een heel handig idee,alleen ben ik niet zo thuis in PHP.
Het idee is goed,alleen weet ik niet hoe ik het moet uitwerken.

RichardVD
13/04/07, 13:59
Neem even contact met me op als je zo'n script moet hebben zoiets heb ik wel liggen.