PDA

Bekijk Volledige Versie : Vps Gezocht!



Daantjees
11/04/07, 19:14
Ej,

Ik ben opzoek naar een vps server, waar zo ongeveer 20 klanten op moeten draaien, het is een tijdelijke vps server, dus het liefst contractperiode van 6 maanden en maximaal 15,- per maand, ik zat een beetje aan strato duitsland te denken, omdat deze wel zeer goedkoop zijn, weet iemand anders nog goede vps hosting?

met ongv.

10gb schijfruimte
control panel het liefst DA of plesk!
100 gb dataverkeer...
en 1 ip-adres met root toegang


Weet iemand deze, er zit een beetje haast bij omdat wij deze server best snel nodig hebben.

Nielsvk
11/04/07, 19:26
Verkeerde forum ;)

Daantjees
11/04/07, 19:27
Nee toch? hij staat in het vps-forum....

Duitsland, lijkt me een zeer goede optie... zit er nog iets achter..? want zo goedkoop kan toch bijna niet.

Server00
11/04/07, 20:12
Strato DE kan misschien wel traag zijn, Mensen die ik ken die daar zijn geweest vonden het traag.

Daantjees
11/04/07, 20:12
Daar moet ik het dan mee doen, 10 klanten per server is opsich wel vervelend.
maar goed 2 servers is geen probleem.

W3SERVE
11/04/07, 20:14
Hmm, als je toch al twee servers wilt nemen, kun je toch beter naar een duurdere (2x 15 = 30) server in Nederland nemen?

swedendedicated
11/04/07, 20:16
Als je DA wilt kun je dan niet beter reseller afnemen met ssh?

Apoc
11/04/07, 20:32
Als je DA wilt kun je dan niet beter reseller afnemen met ssh?

Dat lijkt me niet, een VPS biedt talloze voordelen.

Daantjees: ik zou aanraden om in plaats van 2 extreem goedkope VPS's een enkele duurdere VPS te nemen. Je kunt beter 1x kwaliteit hebben dan 2x lage kwaliteit.

Tevens verbruik je op die manier minder RAM. Als je twee webservers draait gebruik je ook twee keer zoveel RAM, zelfs als de webservers idle zijn. Je kan dan dus beter naar een 1 VPS kijken met 256mb ram, dan naar 2 VPS's met 128mb (of nog minder) RAM.

Daantjees
11/04/07, 20:51
Dat begrijp ik, maar voorlopig (de komende 6 maanden) zal ik maar een server nodig hebben, en nu heb ik dus niet het geld voor een duurdere, en dan mischien wel.

Daarom wil ik van jullie weten of strato DE goed is, en of er geen adertjes onder het gras zitten...?

swedendedicated
11/04/07, 22:02
Dat begrijp ik, maar voorlopig (de komende 6 maanden) zal ik maar een server nodig hebben, en nu heb ik dus niet het geld voor een duurdere, en dan mischien wel.

Daarom wil ik van jullie weten of strato DE goed is, en of er geen adertjes onder het gras zitten...?

geen addertje, maar je moet verwachten dat het top kwaliteit is ;-) en het is in het duits.

masterpe
11/04/07, 22:56
je kan eens kijken naar budgetdedicated (http://www.budgetdedicated.com/). Zij bieden een xen VPS, waarschijnlijk kan je het bij ze wel hebben over het data verbruik.

W3SERVE
12/04/07, 00:00
Volgens mij zit het probleem niet echt in de hoeveelheid dataverkeer, meer de prijs en de hoeveelheid schijfruimte...

Jesperw
12/04/07, 09:21
Daar moet ik het dan mee doen, 10 klanten per server is opsich wel vervelend.
10 Klanten per VPS machine vind je teveel? Dat hangt er maar net vanaf wat voor 'n apparatuur die budget vrienden gebruiken natuurlijk. Ik host er meer per machine, maar dat zijn dan geen P4's. :)

masterpe
12/04/07, 09:25
Prijs is inderdaad een beetje krap.

SF-Jeroen
12/04/07, 09:28
Kan je dan niet beter een goedkope VPS in nederland nemen en die upgraden wanneer je meer nodig hebt?

Daantjees
12/04/07, 17:38
Ja, maar WAAR? moet ik dus goedkope vps in nederland nemen?

edwin_kersten
14/04/07, 11:59
Kijk eens op solidhost; http://www.solidhost.com/index.php?lang=en&module=db_pages&page=51&n=Linux_VPS

Ik ben daar klant, en ERG tevreden! Geen woord wat je over hun service en uptime hoort is overdreven, en 39 euro vind ik geen geld eerlijk gezegd, mijn vriendin haar konijnen en knaagdieren forum wat ik er op draai levert al velen malen meer op als de kosten ;P

Je prijs van maximaal 15 euro per maand incl plesk is gewoon niet haalbaar denk ik, tenminste niet als je kwaliteit wilt.

Silverback
10/05/07, 11:44
Goedkoop is deze nog http://order.1and1.com/xml/order/Vps;jsessionid=10A8AEA8C1C7EAA2D116FE2D1EEE7397.TC 60a?__frame=_top&__lf=Static en Godaddy. Maar beiden in U.S. dacht ik...

vincentvdm
11/05/07, 13:09
Het enig wat ik kan zeggen is ga zeker NIET naar Flexservers..
Ik ben een heel ontevreden ex-klant die bijna 50% van zijn clienteel is verloren door het geklungel van Flexsupport ondanks ik betaalde voor "Gold support".

Op een maand tijd lag de server er 3 maal uit waarvan de laatst er zo even 4 dagen heeft uitgelegen. Op woensdag een ticket geopend en ze beloofden om het op te lossen en ze waren er mee bezig (althans dit zegden ze ...) Toen het probleem op zaterdagmorgen nog niet opgelost was heb ik een kennis gebeld die zeer goed met unix overweg kwam en achteraf kwam het uit dat gewoon alle pachtes van plesk er op moesten. Eens dit gedaan werkte het terug ...
Resultaat van deze stunt ... 13 van 24 klanten die hun hosting opzeggen + een 10-tal die hun domeinverhuist en ons verlaat ...

Nu heb ik terug een eigen server ergens anders (icehosting) en hier loopt alles goed.

tazmanian
11/05/07, 15:11
pc extreme heeft ook vps en zijn volgens mij niet zo heel duur!

W3SERVE
11/05/07, 15:59
Het lijkt me toch niet zo moeilijk om wat prijzen te vergelijken van VPS aanbieders... Goedkope zijn er genoeg!

Thijssss
11/05/07, 16:01
pc extreme heeft ook vps en zijn volgens mij niet zo heel duur!

Bij pcextreme valt het eerste DDS pakket precies in je budget en de specs zullen wel ruim genoeg zijn, ik vind het wel vreemd dat je 20 klanten hebt en dan maandelijks minder dan dat aantal in euro te besteden hebt. Naja misschien vrienden/familie enzo ;)

Ik raad je in ieder geval aan om het in NL te houden, mijn ervaringen met de duitsers zijn niet zo heel goed.

Magus
11/05/07, 16:46
Een budget dedicated machine kan ook hoor. Zijn genoeg hosters die een stapeltje wat oudere servers hebben liggen die voor weinig aan jou verhuurd kunnen worden en die niet onderdoen voor vps-en. Wij hebben al machine van iets meer dan een jaar oud voor je voor ongeveer netzoveel als een flinke vps je zou kosten. Gooi eens een aanvraag in het 'gezocht' forum dan kunnen we een mooie aanbieding doen.

JoeySari
21/04/08, 09:41
ga opzoek op google ervoor! misschien vind je dan wat.

Markuz
21/04/08, 09:55
Plaats een aanvraag hier in het forum en je krijgt genoeg aanbiedingen ;)