PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] KPN UMTS kaart



dsigning
06/04/07, 21:48
Voor de geintreseerde heb ik hier een KPN UMTS kaart in de aanbieding kaart is één jaar oud en werkt nog prima. De kaart is van het merk Novatel en zit een lock op voor KPN netwerk.

Doe een goed bod en wie weet is deze kaart voor jou, zodra er een goed bod is gaat deze kaart meteen op de bus. Indien gewenst kan er een factuur voor worden gemaakt.

BeneluxGaming
06/04/07, 23:05
Dus ik hoef hier alleen maar een kpn sim-kaartje in te stoppen? of hoe gaat het in zijn werking.

Sander-
06/04/07, 23:08
Dus ik hoef hier alleen maar een kpn sim-kaartje in te stoppen? of hoe gaat het in zijn werking.

Indien je per MB je GPRS wilt betalen wel ja... Maar eigenlijk zijn deze dingen bedoeld voor bij een Data Abbo... Maar die heeft KPN niet in sim-only variant, je krijgt er bij alle abbo's gratis zo'n kaart bij. Telfort heeft wel de mogelijkheid om een simonly data-abbo te nemen voor 17,50 per maand, maar dan moet je de kaart sim-unlocken en ervoor zien te zorgen dat je zelf de software aan de gang krijgt...

Edit: Daarnaast is GRPS echt TE traag voor dit soort dingen... 8 a 10 kb/s is het maximum, met UMTS gaat dat naar 40kb/s.

BeneluxGaming
06/04/07, 23:26
Wat is je minimale prijs dan? Weet echt niet wat deze dingen waard zijn.

Frangkje
07/04/07, 00:30
Edit: Daarnaast is GRPS echt TE traag voor dit soort dingen... 8 a 10 kb/s is het maximum, met UMTS gaat dat naar 40kb/s.

Recentelijk met HSDPA van T-Mobile getest, dikke 1.5 Mbit / sec gehaald, dat werkte echt goed!

Randy
07/04/07, 10:21
Als TS de conractant was en het abbo een jaar gelopen heeft, kan hij kosteloos de simlock opvragen bij KPN.
Helaas is het PCMCIA en geen Expresscard, anders had ik je er vanaf geholpen.

Sander-
07/04/07, 10:41
Recentelijk met HSDPA van T-Mobile getest, dikke 1.5 Mbit / sec gehaald, dat werkte echt goed!

Klopt :) Daarom raad ik ook aan om het niet met GRPS te doen maar een goed data abbo te nemen ;)

aartvg
07/04/07, 13:09
heb ook wel intressen (40 euro?)

dsigning
12/04/07, 23:13
@aartvg: voor 40 excl. btw mag je hem hebben, verzendkosten komen er dan nog wel bij.

sander
13/04/07, 13:47
Raad ook tmobile aan dan als die is geunlocked

hier ~120 kb/sec gehaald met HSDPA.