PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestaat Linxhosting nog?



msvdh
30/03/07, 10:21
Hallo,

Al sinds tijden krijg ik geen reactie meer op mail die ik naar Linxhosting stuur. Ook sinds vandaag ligt de server plat. Ik weet niet of dit een tijdelijke downtime is, of dat ze nu definitief offline zijn. Ik heb diverse websites bij hun staan, en ben nu dus niet bereikbaar.
Is er iemand die iets weet over de huidige situatie binnen Linxhosting? Sinds ongeveer oktober vorig jaar (2006 dus), krijg ik geen reactie meer op mijn (inmiddels 15) verstuurde mailtjes.
Ook heb ik het 'bel mij terug' formulier ingevuld op de site, gemaild naar mijnregistrar.nl en naar nog een bedrijf wat op het zelfde KvK nummer staat,maar van alle 3 geen reactie.

Wie biedt mij helderheid in deze zaak.

Met vriendelijke groet,
Mathijs van der Hurk

Voxio
30/03/07, 10:23
Heb je ze al eens gebeld?
http://www.ispgids.com/isp/linxhosting-internet-solutions (0537550209)

InterNetjes
30/03/07, 10:25
En er is geen geschil tussen jullie gaande?
Heb je een mobielnummer geprobeerd?

msvdh
30/03/07, 10:25
Ik heb een tijdje terug (maand geleden, en daarvoor ook nog 2x) al gebeld, toen geen gehoor gekregen. Ik zal het vanmiddag nog eens proberen.

Er is geen geschil tussen ons gaande, en een mobiel nummer heb ik niet van Luuc.
De eigen website (www.linxhosting.nl) is ook down.

InterNetjes
30/03/07, 10:30
heb telefoonnummer ge-pb-t

msvdh
30/03/07, 10:32
Bedankt, dat telefoonnummer had ik al. Ik ga ze vanmiddag bellen. Maar misschien leest Luuc of iemand anders deze tread wel eerder, dan hoop ik dat ik snel een antwoord heb.

Randy
30/03/07, 11:11
Nu schreef ik gister iets in een andere treath over de stroomstoring in Haaksbergen en hoe lang het zou duren voor dit topic zou komen...

cwf
30/03/07, 11:19
http://web.archive.org/web/20050130190957/http://linxhosting.nl/

Storingsnummer: +31620196272

Succes! ;)

Peuk
30/03/07, 12:13
Nu schreef ik gister iets in een andere treath over de stroomstoring in Haaksbergen en hoe lang het zou duren voor dit topic zou komen...Apache van twee servers zijn er spontaan een uur na elkaar uitgeklapt. Zijn nu bezig.

Mathijs? heb helemaal geen mail van je gehad.. :/

msvdh
30/03/07, 12:16
Oke, sorry, ik had dat andere bericht niet gelezen. Bedankt voor de informatie, maar nog steeds vreemd dat ik geen antwoord op m'n mails heb gehad.

Peuk
30/03/07, 12:36
Oke, sorry, ik had dat andere bericht niet gelezen. Bedankt voor de informatie, maar nog steeds vreemd dat ik geen antwoord op m'n mails heb gehad.ga ik hierna naar kijken mathijs :). Eerst zaak dat de boel weer online is.

@ randy, zoals ik gister schreef zijn we geen scholieren dus dat gaat niet helemaal op als ik eerlijk ben (heeft niet zoveel te maken met de stroomstoring). We konden apache alleen maar opnieuw aanmaken, ze waren beide corrupt.

Beide servers zijn weer online.

Randy
30/03/07, 15:27
ga ik hierna naar kijken mathijs :). Eerst zaak dat de boel weer online is.

@ randy, zoals ik gister schreef zijn we geen scholieren dus dat gaat niet helemaal op als ik eerlijk ben (heeft niet zoveel te maken met de stroomstoring). We konden apache alleen maar opnieuw aanmaken, ze waren beide corrupt.

Beide servers zijn weer online.

Weet ik, was ook met een knipoog Peukie... Hoop niet dat het verkeerd gevallen is, want dan moet ik weer naar Haaksbergen komen met een taart...

msvdh
30/03/07, 15:36
Ha, als je toch met taarten bezig bent, dan houd ik mij aanbevolen.

Ik hoor dat mijn 'verloren' emails worden teruggevonden!

Peuk
30/03/07, 16:02
Weet ik, was ook met een knipoog Peukie... Hoop niet dat het verkeerd gevallen is, want dan moet ik weer naar Haaksbergen komen met een taart...whehe :D heb de hele nacht doorgewerkt dus iedereen is de lul ;)

InterNetjes
30/03/07, 16:09
flesje wijn ook goed?

msvdh
30/03/07, 17:15
Prima. Alles is welkom ;)

InterNetjes
30/03/07, 20:27
Prima. Alles is welkom ;)

Rode, witte of rose?

mitedo
30/03/07, 22:30
zo te zien werkt de site nog / alweer :D

msvdh
31/03/07, 07:50
Inderdaad, alles werkt weer
Graag droge witte wijn ;)

Maar nog steeds hebben ze mijn emails niet ontvangen :S

EDIT
Niet te vroeg juigen. Alles ligt weer plat, zo te zien.. Nog steeds storingen?

®on
31/03/07, 08:12
Niet te vroeg juigen. Alles ligt weer plat, zo te zien.. Nog steeds storingen?

Misschien nu maar eens opnieuw contact opnemen met je dienstverlener? WHT is geen supportkanaal van welke dienstverlener dan ook.