PDA

Bekijk Volledige Versie : Maar goed dat er geen datacenter in haaksbergen is..



Digires
29/03/07, 22:18
Maar goed dat er geen datacenter in haaksbergen is..

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/laatstenieuws/article673989.ece/Haaksbergen_getroffen_door_stroomuitval



Je zal er maar wonen...

En als je er toch woont.. die mensen kopen na vandaag allemaal een generator denk ik...

Dominic
29/03/07, 22:20
Wellicht hebben ze dat na die storing van vorig jaar al gedaan, toen zaten ze ook al 24 uur zonder stroom :)

Maar goed over 9 maanden zullen we het resultaat wel merken van deze stroomstoring ;)

Digires
29/03/07, 22:31
In november 2005 zat het Overijsselse dorp al dagenlang zonder stroom.



@ dominic: Ik zal eens naar Haaksbergen rijden... kijken of er nog wat te versieren valt daaro ;)

santema
29/03/07, 22:33
ICEhosting zit daar toch :)?

Digires
29/03/07, 22:35
ICEhosting zit daar toch :)?

Tja... als je bij ICEhosting werkt en je had dienst vanavond... ( support enzo ) dan heb je niet veel te doen ( misschien wel genoeg te doen, maar je kunt niets doen :) )


Edit: wel gek dat het hele dorp zonder stroom zit, maar dat het gemeente huis aldaar wel een noodstroom generator heeft ( zag net Hart van Nederland waar de burgemeester vanuit het gemeentehuis verslag deed).

Randy
29/03/07, 22:42
Ik ga Mark17 maar voor de duur van de stroomstoring adopteren denk ik :)

crazycoder
29/03/07, 22:47
Het is nacht, dan horen ze ook daar te slapen :)

Randy
29/03/07, 22:57
En morgen zitten ze weer in de schoolbank. Nu nog even wachten op de 'ICE', 'Steam' of 'M|R' niet bereikbaar topics... zucht

Peuk
29/03/07, 23:41
hier weer stroom.. maar voor hoe lang...
dat wordt weer een nachtje doorwerken :)

@randy, hier geen scholier ;) (MR)

santema
29/03/07, 23:43
Maakt niet uit toch, je hebt de hele dag kunnen slapen....

Edit

Bij meer dan 2 uur is schade te verhalen toch, of valt dit weer onder overmacht?

IceHosting
29/03/07, 23:44
Tis inderdaad weer raak in ons dorp haaksbergen. De derde stroomstoring sinds november 2005.

Ups hier hield het gelukkig nog wel tot half vijf vol ;) Dus hebben de dag net kunnen redden.

Sinds half uurtje is hier weer stroom. Ik zit er over te denken maar een generatortje aan te schaffen ;)

Gelukkig waren we mobiel gewoon bereikbaar, deze keer viel het mobiel netwerk niet uit, wat wel in het koude november weekend in 2005 gebeurde. Toen was er ook geen kant op te gaan vanwege het dikke pak sneeuw.

Peuk
29/03/07, 23:44
Maakt niet uit toch, je hebt de hele dag kunnen slapen....

doe ik sowieso wel

geloof 4 uur btw
@roland: lol hier geen bereik gehad, echt alles lag plat :D

santema
29/03/07, 23:45
Dan nog steeds geen internet, neem aan dat wijkcentrales geen generator hebben...

IceHosting
30/03/07, 00:02
@roland: lol hier geen bereik gehad, echt alles lag plat :D

KPN / ORANGE toevallig?

Wij zijn grote vodafone fan, was prima bereikbaar. Gekozen voor het betere bereik in datacentra's destijds ;)

Peuk
30/03/07, 00:21
juist ook hier een vodafone abo die eruit lag ;)
ik woon wat verder van het dorp dan jij dus kerel zal wel voorgetrokken worden :D

Randy
30/03/07, 00:42
Ik krijg net een bericht op m'n persalarmpager binnen dat de GRIP-3-situatie afgeschaald wordt en er weer stroom is. Ook Eibergen en Neede zouden weer prik hebben.


Maakt niet uit toch, je hebt de hele dag kunnen slapen....

Edit

Bij meer dan 2 uur is schade te verhalen toch, of valt dit weer onder overmacht?

Slechts 35,- euro als tegemoetkoming bij een aansluiting tot 3x80A