PDA

Bekijk Volledige Versie : RLX ServerBlade 324



Christiaan1
28/03/07, 21:00
Hoi allen,

Ik moet voor mijn werk een RLX ServerBlade 324 configureren. Mijn vraag is of jullie hier ervaring mee hebben?? Ik loop tegen het probleem dat ik niet kan achterhalen hoe ik de netwerk porten kan configureren, dit kan ik helaas niet terug vinden in de handleidingen die zij mij gegeven hebben??

opinion
29/03/07, 00:26
Ga eerst maar is in het goede forum posten. Dan praten we verder :)

Thijs
29/03/07, 01:08
Ga eerst maar is in het goede forum posten. Dan praten we verder :)

Dat maakt een mod wel uit denk ik ?

EricV
29/03/07, 11:01
Hoi Christiaan,
Interessant dat je die dingen hebt, weet je hoe je werkgever eraan komt? Wij waren de eerste in Nederland met die dingen ;)
De blades zelf kan je het gemakkelijkste installeren via PXE, configuratie van de BIOS gaat via de serieƫle RJ45 interface op de voorkant van de blade. Mocht dit niet lukken dan werkt het losschroeven van de HDD en installeren via een IDE-converter op de PC ook altijd :D

Een blade heeft (uit mijn hoofd) 3 netwerk interfaces; 2 daarvan komen uit zo'n RJ21->12xRJ45 connector aan de achterkant, de 3e is de 'mangement' interface waar je bij komt via de ingebouwde switch aan de achterkant. Configuratie van deze interfaces gaan gewoon zoals je gewend bent bij een server, via het OS dus.