PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan dit zo maar ?



Hyperz
26/03/07, 21:06
Een goede avond allen.

In augustus heb ik bij ccchosting een webhosting pakket gekocht voor een jaar.
Ik was er redelijk tevreden van enzo, ook niet veel problemen gehad.
Nu een paar maand terug had ik besloten een nieuw project te starten.
Het gaat om een warez site. Er werd wel niets aan illigaal content op de web-
space gezet. Het enige wat er te vinden was waren links naar rapidshare enzo.
Die links waren niet "click-able" omdat ze tussen code tags stonden.

Maar goed, to the point.
Om deze reden werd mijn account ontoegankelijk en mijn 2 sites ook.
Ik heb begrip dat ze die warez site niet aanvaarden enzo. Maar het probleem
is dat mijn andere site nu ook niet meer toegankelijk is. Die site is de oudste
en is een normale clan site waar ik maanden werk heb in gestoken.
Als clan hebben we die dagelijks dan ook nodig.

De vraag is kan dit zo maar (van mijn clan site dan) ?
Ik heb geen refund gekregen, geen verwittiging, geen kans om die site te
backuppen, etc...

Als ik ga kijken in phpmyadmin zie ik dat alle databases leeg zijn.
Dus maanden en maanden van hard werk aan die site (die veel bezocht werd voor een clan site) zo maar de vuilbak in alsof het niets is??

Nogmaals kan dit zomaar allemaal ?
En, kan ik hier iets aan doen buiten deze ervaring delen op ispgids enzo?

Alvast dank.

Server00
26/03/07, 21:09
Ik vind dit heel erg slecht van CCC hosting, ik zou hier wel wat tegen doen. Okee een warez site offline gooien om hun redenen maar ook je andere sites en dan helemaal het ergste dat je hele database is leeg gegooit!.

Heb je al wel voor de zekerheid gevraagd of ze niet een backup hebben?

Remigius
26/03/07, 21:23
Heb je al telefonisch contact met CCC Hosting gehad en deze kwestie voorgelegd? Het is natuurlijk niet netjes dat alles uit is gezet en dat ze geen contact met je opgenomen hebben, maar het lijkt mij sterk dat een hoster zomaar alles weggooid terwijl een site ook gewoon uitgeschakeld kan worden zonder de data te verwijderen.

Hyperz
26/03/07, 21:29
Ik heb nog maar één antwoord gehad namelijk:

Geachte klant,

Met uw tweede website bij ons biedt u warez aan, illegale content.
Kunnen wij niet hosten, dingen die tegen de wet in gaan. Vandaar.

Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

CCC Hosting
Administratie
Ik heb bijna direct daarna nog een ticket verstuurd om te vragen hoe
het nu zit met mijn clan site. Ondertussen wacht ik al 4 uur op een antwoord.
Ik hoop dat er ergens een backup is van alles maar ik heb er sterk mijn twijfels
over. En dan nog, buiten de database is de kans groot dat ze de webspace ook geleegd hebben. Dan sta ik daar ook mochten ze daar geen backup van hebben.

Ook vind ik het raar dat ik die warez domein niet kan "parkeren" waar ik ze heb gekocht. Ik blijf uitkomen bij de suspended account pagina van ccchosting :(.

Edit, ik heb nog niet gebeld. als ik morgen geen reply heb zal ik dit wss doen.
En je kunt hier (http://badboyz-clan.nl/phpmyadmin/) zien dat alles
van de datebase lijkt leeg te zijn. Ik moet er ook wel bijzeggen dat ik niet zoveel van phpmyadmin
ken dus ik kan mis zijn.

phreak
26/03/07, 21:32
Ik heb nog maar één antwoord gehad namelijk:

Ik heb bijna direct daarna nog een ticket verstuurd om te vragen hoe
het nu zit met mijn clan site. Ondertussen wacht ik al 4 uur op een antwoord.
Ik hoop dat er ergens een backup is van alles maar ik heb er sterk mijn twijfels
over. En dan nog, buiten de database is de kans groot dat ze de webspace ook geleegd hebben. Dan sta ik daar ook mochten ze daar geen backup van hebben.

Ook vind ik het raar dat ik die warez domein niet kan "parkeren" waar ik ze heb gekocht. Ik blijf uitkomen bij de suspended account pagina van ccchosting :(.

Al 4 uur .. waarom probeer je niet eerst met CCC Hosting onderling dit uit te vechten aldaar dit publiekelijk te doen, wetend dat je er zelf ook al dan niet deels schuld aan hebt.

crazycoder
26/03/07, 21:35
Ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat de ene kant van het verhaal soms net iets te gekleurd is. :)

Ik zou de hoster toch iets meer tijd gunnen om een antwoord te geven. Wellicht is er een fout gemaakt, ondertussen ga jij hier nu lopen klagen..

Peuk
26/03/07, 21:38
Ik vind dit heel erg slecht van CCC hosting, ik zou hier wel wat tegen doen. Okee een warez site offline gooien om hun redenen maar ook je andere sites en dan helemaal het ergste dat je hele database is leeg gegooit!.

Heb je al wel voor de zekerheid gevraagd of ze niet een backup hebben?hoe kun jij nou zulke mening hebben als je niet alle ins en outs weet? Verhalen hebben altijd 2 kanten.

Bel CCC op want 4 uur wachten op antwoord is inderdaad wel van de zotte hoor..... bijna crimineel

Mastje
26/03/07, 21:39
Gelieve deze zaken niet via webhostingtalk.nl uit te vechten, maar contact op te nemen met CCCHosting. Wij werken tijdens kantooruren. Webhostingtalk.nl is geen support kanaal!

Er is niks verwijderd voor de rest. Je account is alleen gesuspend. Ik verzoek een moderator dit topic te sluiten.

Hyperz
26/03/07, 21:43
Wel, ik wil even graag hun kant hiervan horen als jullie hoor.
En denk nu a.u.b. niet dat ik hier mensen wil zwart maken...


wetend dat je er zelf ook al dan niet deels schuld aan hebt.
Ja, shuld aan die warez site. het verwijderen van deze vind ik dan ook niet erg.
Maar een site waar ik minstens 1 a 2 uur per dag aan werk insteek...

edit: de reden dat ik het hier heb gezet is niet om het uit te vechten.
Ik wil weten wat ik hier kan aan doen want ik heb weinig kennis op dit vlak.
Is dat nu zo moeilijk te verstaan?

Remigius
26/03/07, 21:43
Er is niks verwijderd voor de rest. Je account is alleen gesuspend. Ik verzoek een moderator dit topic te sluiten.Oftewel, weer heisa om niets. CCC Hosting heeft zo te zien netjes gehandeld (dit ook even voor de Google bot ;)) en er is geen data verwijderd. Iedereen blij :)

crazycoder
26/03/07, 21:43
Rond 21.00 uur klagen dat je al 4 uur wacht.

Het moet niet gekker worden.

Peuk
26/03/07, 21:45
.

En denk nu a.u.b. niet dat ik hier mensen wil zwart maken

Ondertussen wacht ik al 4 uur op een antwoord..... geduld is een schone zaak. Daarbij, als je niemand zwart wilt maken noem je geen (bedrijfs)naam.

tdw
26/03/07, 21:47
Jazeker kan dat, dat zie je toch?

Of het ook wettelijk mag.. Lees hun AV nog even door :)


Rond 21.00 uur klagen dat je al 4 uur wacht.

Het moet niet gekker worden.

:D



Bel CCC op want 4 uur wachten op antwoord is inderdaad wel van de zotte hoor..... bijna crimineel

Buiten kantooruren? Vind dat opzich vrij redelijk hoor.

Apoc
26/03/07, 21:50
Heel simpel; je bent zelf de fout in gegaan door een warez site te hosten. Alle daaruit voortvloeiende gevolgen zijn daarmee voor je eigen rekening.

Dit soort zaken horen tevens niet thuis op een publiek forum.