PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen voys voip diensten



snaaps
22/03/07, 21:32
Geachte mede gebruikers,

Graag wil via deze weg wat ervaringen opvragen van het voip en telecom bedrijf Voys.
Wij staan op het punt enkle diensten af te nemen betreffende voip en overige diensten zoals menus etc.

Belangrijk is voor ons uiteraad de kwaliteit van het aangeboden voip netwerk,
Stabiliteit, vriendelijke medewerking en acuraat reageren bij storingen.

Digires
23/03/07, 00:07
Kan niet anders zeggen dan prima!

Goede ondersteuning, aardige mensen, en ik heb onze 0900 dienst nog niet op downtime kunnen betrappen.

MediaServe
23/03/07, 13:03
Onze aanvraag voor een nieuw telefoonnummer is toevallig vandaag door de OPTA goedgekeurd, deze wordt volgende week door Voys aangesloten. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van de service van Voys. Ik zal volgende week laten weken hoe de dienst zelf bevalt :)

MediaServe
11/04/07, 22:08
Ik zou nog even terugkomen op onze ervaring met Voys. Het systeem draait nu voor ons nieuwe nummer, Voys is erg flexibel geweest met ons pakket op maat, zelfs specifieke eisen waar Voys nog geen ervaring mee had waren geen probleem. De communicatie verloopt snel en persoonlijk. Tot op heden geen minpuntjes kunnen ontdekken, ze konden exact realiseren wat wij voor ogen hadden (in tegenstelling tot andere aanbieders waar wij contact mee hebben gehad), bovendien nog eens voor een aantrekkelijke prijs.

NB. Wij doen verder niets met VOIP, het nummer wordt op kantoor getermineerd op onze ISDN lijn.