PDA

Bekijk Volledige Versie : clientexec



Geoffrey
20/03/07, 20:08
Ik wou even nagaan wat de mensen die clientexec gebruiken hun ervaringen zijn. Wat vinden jullie ervan, is het uitgebreid, kan je makkelijk je eigen template in de facturatie steken, etc.?

Kan iemand me ook zeggen hoe het eruit komt in mailvorm, ik vind dat namelijk een heel onduidelijk punt op de website van clientexec. Alvast bedankt!

Geert-Jan
20/03/07, 20:14
Template kan geheel in eigen stijl gezet worden.

Geoffrey
20/03/07, 20:43
Template kan geheel in eigen stijl gezet worden.

En bijvoorbeeld klanten die 0% BTW hoeven te betalen? (internationale handelswet tussen europese landen). Zit een dergelijke optie ook in het systeem is rekent hij altijd een X% BTW standaard?

Best4U
20/03/07, 20:48
Nee je kan per klant tax options aangeven.

Best een fijn programma. alleen als je heel veel facturen tegelijk verstuurt per mail dan gaat hij hier over z'n nek.

Mailtemplates kan je allemaal bewerken vanuit het adminpanel en de pdffactuur is ook vrij eenvoudig aan te passen met wat kennis van php.

Geoffrey
20/03/07, 21:17
Heel fijn dan :) Overige fouten / gebreken die bekend zijn bij dit programma?

Bedankt!

Geert-Jan
20/03/07, 21:45
Updates bijhouden, is het belangrijkste....

Geoffrey
20/03/07, 22:00
Updates bijhouden, is het belangrijkste....

Ja oké tuurlijk :) Mooi zo, bedankt voor de informatie allemaal, zal zelf mijn ervaringen ook zeker plaatsen!

Bullcat
21/03/07, 01:24
Ja begin dan eens met het maken van een credit factuur in het programma, denk namelijk niet dat je dat lukt, negatieve bedragen kent clientexec namelijk niet vandaar dat ik er mee gestopt ben.

Hans

Geoffrey
21/03/07, 02:29
Ik wacht sowieso nog een aantal dagen, dus mensen die minpunten weten zijn van harte welkom ;) en kredietnota's zijn inderdaad altijd nodig, je weet nooit..

Vaxon Networks
21/03/07, 09:27
Je zou eens een demo kunnen aanvragen en het systeem helemaal inrichten hoe jij denkt dat je hem wilt hebben.

En gewoon aantal dagen (liefst weken) hem laat testrunnen.

AlfaHosting
22/03/07, 11:30
We hebben het systeem ook geprobeerd samen met nog een aantal andere. Niet echt werkbaar, elk systeem heeft zijn nadelen. Meestal zijn die systemen niet gericht op de wetgeving die hier van toepassing is. Enige werkbare was tenslotte het systeem zelf bouwen. Veel werk, en er blijft werk insteken maar het loont de moeite.