PDA

Bekijk Volledige Versie : Opzoek naar..



Serveo
09/03/07, 01:58
Beste whters,

Ik ben opzoek naar een voip aanbieder die mij het volgende aan kan bieden:

1 of meerdere voip nummers
1 efax oplossing dus fax2pdf oplossing en ook andersom pdf2fax

Waar kan ik dit pakket het beste aanschaffen?

Mark Vletter
09/03/07, 09:51
1 of meerdere voip nummers
Dit kan iedere VoIP leverancier.

'fax2pdf oplossing en ook andersom pdf2fax'
Fax naar PDF zul je bij een aantal providers vinden. Wij hebben voor fax naar tiff de gekozen, maar de uitkomst is gelijk.

Pdf2fax daarintegen is lastig. Je moet namelijk kunnen 'bewijzen' dat jij de verzendende partij bent; anders kan iedereen namens jou faxen verzenden.
eFax heeft dit opgelost met de windowsclient en username/password.

Ik zou zo niet weten of er partijen zijn naast eFax die pdf2fax aanbieden. Voys gaat in de toekomst een email2fax dienst aanbieden, waarbij een pdf bijlage ook verzonden kan worden, maar deze is nog in ontwikkeling.

Serveo
12/03/07, 15:21
1 of meerdere voip nummers
Dit kan iedere VoIP leverancier.

'fax2pdf oplossing en ook andersom pdf2fax'
Fax naar PDF zul je bij een aantal providers vinden. Wij hebben voor fax naar tiff de gekozen, maar de uitkomst is gelijk.

Pdf2fax daarintegen is lastig. Je moet namelijk kunnen 'bewijzen' dat jij de verzendende partij bent; anders kan iedereen namens jou faxen verzenden.
eFax heeft dit opgelost met de windowsclient en username/password.

Ik zou zo niet weten of er partijen zijn naast eFax die pdf2fax aanbieden. Voys gaat in de toekomst een email2fax dienst aanbieden, waarbij een pdf bijlage ook verzonden kan worden, maar deze is nog in ontwikkeling.

Oke bedankt voor je advies. Ik zal het meenemen in mijn besluit. Hebben jullie wellicht ook advies voor mij m.b.t. een provider?

Ik heb gezien dat xs4all een fax en telefoon oplossing aanbied. Zijn er wellicht nog andere profiders die beide services aanbied?

NST
12/03/07, 15:24
Speakup kan dit. Ook je fax oplossing :).

Serveo
13/03/07, 01:31
Speakup kan dit. Ook je fax oplossing :).

thnx :)

Mark Vletter
14/03/07, 21:20
Het probleem bij die manier van email naar fax is dat ik kan faxen via jullie fax oplossing als ik doe alsof ik mail vanaf jullie corporate adres.

Janine
17/03/07, 17:18
Speakup