PDA

Bekijk Volledige Versie : Forum ISP Kartcompetitie



Dave Aaldering
26/02/07, 13:22
Hallo WHT'ers,

Vanaf dit jaar een aparte WHT rubriek voor al jullie gesprekken, opmerkingen en vragen over de Dataman ISP Kartcompetitie 2007. Ik zal mijn best doen om jullie vragen en opmerkingen actief te beantwoorden, en hopelijk ontmoet ik jullie op 14 april persoonlijk bij Coronel Kartracing in Huizen.

Groeten,

Dave

Ber|Art
26/02/07, 13:24
Leuk idee, suc6 ermee :) en iig tot de 14e!

Dave Aaldering
26/02/07, 13:30
Jij bent er weer bij dus, cool. Je weet dat je op gesprekken in real life geen slotjes kunt zetten? :-)

Ik ben uberhaupt wel benieuwd hoeveel actieve WHT'ers er op de Dataman ISP Kartcompetitie afkomen. Wellicht moet ik een refferer vragen bij de inschrijving, zo van "hoe heb ben je bij de Dataman ISP Kartcompetitie gekomen".

Ber|Art
26/02/07, 13:41
hehehe, ik neem aan dat dit niet nodig is ;) ik ben ook benieuwd hoeveel WHT-ers er zullen zijn, vorrig jaar heb ik er al veel gesproken!

AlfaHosting
26/02/07, 13:58
Jammer dat het een beetje ver is vanuit Belgie :p

Rob77
26/02/07, 14:04
Ik ben er bij :)

Dave Aaldering
26/02/07, 14:08
Jammer dat het een beetje ver is vanuit Belgie :p

Je bent niet alleen, en zeker niet de eerste Belg op de Dataman ISP Kartcompetitie. De afgelopen jaren hebben we altijd bezoekers uit belgie getrokken. Ik geloof dat daar ook een soortgelijk initiatief is gestart maar dat daar niet zo veel mensen op af komen als in Nederland.

We zijn sowieso ons best aan het doen om een wat meer internationaal tintje aan het evement te geven door ook een aantal buitenlandse internet exchanges uit te nodigen op de kartcompetitie.

Remigius
27/02/07, 11:22
Ha Dave,

Ik ben er bij met een paar collega's. Maar je kent mijn gezicht nog van MegaBIT. Pssst, jij was toch degene die Esther leuk vond? ;)

Gr,
Remigius

Ber|Art
01/03/07, 09:11
Eind februari openen we de inschrijving voor het evenement en worden de kartplekken verdeeld.Ik heb nog niets gezien? :)

Dave Aaldering
02/03/07, 15:59
Hallo Berrie,

Is uitgesteld tot 12 maart. Het is nu gekkenhuis hier :-) Het gaat heel tof worden.

Ber|Art
02/03/07, 16:05
OK, Thx, voor de info! :)