PDA

Bekijk Volledige Versie : FreeBSD op een VPS



Groovy
23/02/07, 17:01
Ik maak al een aantal jaren gebruik van FreeBSD. Nou ben ik op zoek naar een VPS voor mijn 3e nameserver.

Echter zou ik deze graag willen hebben met FreeBSD6.2 inplaats van linux of windows. Als ik zo rond kijk zie ik overal alleen maar Linux en windows aangeboden worden.

Zijn er hosts die dit aanbieden of moet ik toch naar een budget dedicated server?

gjtje
23/02/07, 17:44
FreeBSD draait probleemloos op Xen, dus je kan dit gewoon aanvragen op het juiste forum. ;)

djalken
23/02/07, 20:35
FreeBSD draait probleemloos op Xen, dus je kan dit gewoon aanvragen op het juiste forum. ;)

Heb jij het probleemloos draaien? Er zijn namelijk wel wat problemen mee waardoor veel hosters het niet aanbieden

gjtje
25/02/07, 17:37
Ik zal me er eens in verdiepen!

Apoc
25/02/07, 18:55
Heb jij het probleemloos draaien? Er zijn namelijk wel wat problemen mee waardoor veel hosters het niet aanbieden

Misschien nuttig om dan even toe te lichten wat die problemen dan precies zijn :)

gjtje
25/02/07, 19:17
't Werkt nog niet in HVM modus en de kernel heeft nog al wat eisen wat betreft de host, is zo mijn eerste indruk.

Groovy
27/02/07, 16:40
Op VMWare werkt het wel maar ik denk niet dat dit gebruikt word op een VPS op te hosten

RikkiLake
27/02/07, 17:40
Op VMWare werkt het wel maar ik denk niet dat dit gebruikt word op een VPS op te hosten

Waarom niet ? Wij draaien VMware esx server en draaien klanten met FreeBSD naar volle tevredenheid, zonder problemen.