PDA

Bekijk Volledige Versie : Video streaming. help!!!



gandert
20/02/07, 15:07
Hallo,

Ik zou graag een video stream op mijn site plaatsen maar ik vind nergens een goede handleiding en geen scripts.

Het zou er moeten uitzien zoals bij Gamespot.com videos.

Het mag geen flash zijn.

En je moet direct kunnen kijken naar het filmpje zonder het eerst volledig te downloaden (kijken terwijl hij nog download dus = streaming).


Ik hoop dat ik hier op het juist forum zit want ik weet anders niet waar ik deze moet plaatsen.

mvg
Gandert

MonkeyHosting
20/02/07, 15:43
Zoek op google eens naar 'embedded media player'.

Ik denk dat het je dan wel moet lukken.

flashbanger
20/02/07, 15:53
Computertotaal had laatst iets over javascript codes met daarin hoe dit werkte, zag er niet moeilijk uit, ik weet alleen niet of dit optimaal werkt.

Randy
20/02/07, 18:34
Je zult een Windows Media Server moeten hebben om te streamen, anders blijft het downloaden...
Embedden is geen probleem, gewoon een stukje html

frankske
20/02/07, 21:31
Randy: klopt niet hoor. Je kan bv flash gaan streamen zonder MS of Flash media server.

gjtje
20/02/07, 21:48
Voor alle features heb je wel degelijk een media server nodig. Anders is niet anders dan kijken tijdens het downloaden.

frankske
21/02/07, 13:43
Schatjes, dat klopt dus niet :) (toch zeker niet met flv files)

Triloxigen
21/02/07, 14:12
Schatjes, dat klopt dus niet :) (toch zeker niet met flv files)
Zoals de TS zei wilde deze geen flash.

Randy
21/02/07, 15:31
Als je zelf de lay-out verzorgt, wil ik deplayer wel voor je embedden en een stukje op de Windows Media Server beschikbaar stellen voor testdoeleinden.

Tristan015
21/02/07, 19:40
voor het mooie moet je een Flash player hebben dan kan je er namelijk ook iets vets van maken ivb layout ...denk aan zoiets als Youtube alleen dan een 100x vettere player

wij zijn zelf nog druk bezig met het testen van onze flash content hosting

Randy
22/02/07, 07:33
Het mag geen flash zijn.
Wat was hier onduidelijk aan? Of stond het er niet 'vet' genoeg?
Bovendien; de kosten voor een Flash Media Server liggen aanzienlijk hoger dan welk ander streamplatform dan ook.